» اجتماعی » مزایده فضاهای پرت مدارس الزامی است
اجتماعی - پیشخوان - تیتر یک
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مزایده فضاهای پرت مدارس الزامی است

خرداد 10, 1403۰:۰۸ ق٫ظ 50

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی در خصوص مطالبات مؤسسین مراکز پیش‌دبستانی در شهرستان ارومیه مبنی بر قرارداد اجاره فضای پرت مدارس گفت: طبق قانون و مصوبات بایستی این مکان‌ها به‌صورت مزایده در اختیار افراد قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» تعدادی از مؤسسین مراکز پیش‌دبستانی طی تماس با خبرنگار «حرف‌رک» ادعا کردند که اداره کل آموزش‌وپرورش قبل اتمام قرارداد اجاره مکان‌های آموزشی برای مراکز پیش‌دبستانی اقدام به مزایده این مکان‌ها کرده است که خبرنگار حرف‌رک پیگیر موضوع بوده و با مسئولان مربوطه مصاحبه‌ای ترتیب داده است که در ادامه می‌خوانیم.

علی مطهری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» در خصوص مطالبات مؤسسین مراکز پیش‌دبستانی در شهرستان ارومیه مبنی بر قرارداد اجاره فضای پرت مدارس اظهار کرد: طبق قانون و مصوبات بایستی این مکان‌ها به‌صورت مزایده در اختیار افراد قرار گیرد.

وی تصریح کرد: زمان قرارداد با این مراکز باقی مانده و با به مزایده گذاشتن این مراکز بعد از برنده‌شدن افراد و بعد از تاریخ قرارداد این مکان‌ها را تحویل خواهند گرفت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی افزود: مؤسسینی که حائز شرایط قانونی برای شرکت در مزایده هستند می‌توانند در این مزایده شرکت کرده و در صورت برنده‌شدن به ادامه همکاری بپردازند.

وی یادآورشد: اگر ما اقدام به مزایده این مکان‌ها نکنیم از قانون تخطی کرده و مجرم شناخته شده و بایستی نهادهای نظارتی پاسخگو باشیم.

مطهری در خصوص بیکاری 700 نفز از مربیان پیش‌دبستانی عنوان کرد: این نیروهای حق‌التدریس می‌توانند با مؤسسین که در مزایده برنده شده‌اند همکاری داشته و همکاری خود را ادامه دهند و در صورت عدم همکاری با افراد جدید نفرات دیگری جایگزین این افراد  می‌شوند.

اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی طبق قانون عمل می‌کنند

ابراهیمی معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی به خبرنگار پایگاه خبری «حرف‌رک» اظهار کرد: مطالبات مربیان پیش‌دبستانی طی سال گذاشته مورد بررسی قرار گرفته شده و مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی مکلف به اجرای قانون هستند.

وی یادآور شد: به گفته مدیرکل آموزش‌وپرورش اجاره این مکان‌های برای مراکز پیش‌دبستانی طبق قانون باید از طریق مزایده انجام شود که در غیر این صورت تخلف تلقی می‌شود.

ابراهیمی اذعان کرد: مؤسسین می‌توانند در این مزایده شرکت کنند و در صورت برنده شده به ادامه همکاری خود بپردازند و خواسته مدیرکل در چهارچوب قانون بوده و غیر از این اقدام نمی‌کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×