» اخبار استان » مشارکت حداکثری در انتخابات مصداق جهاد تبیین
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی - گفتگو
جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی مطرح کرد:

مشارکت حداکثری در انتخابات مصداق جهاد تبیین

خرداد 27, 1403۰:۰۵ ق٫ظ 20

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سپاه پاسدار انقلاب است در راستای مشارکت حداکثری قدم برمی‌دارد و انتخاب اصلح توأم بابصیرت و مشارکت حداکثری مصداق جهاد تبیین است.

سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه امسال اظهار کرد: باتوجه‌به فضای سیاسی حاکم بر کشور و انتخابات بسیار مهم ریاست‌جمهوری بایستی آحاد مردم بابصیرت و آگاهی هر چه بیشتر نسبت به شناخت نماینده اصلح اقدام کرده و در هشتم تیرماه امسال با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگری بیافرینند.

وی ادامه داد: باتوجه‌به بیانات مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد امسال هم‌زمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) کشور به یک رئیس‌جمهور فعال، بابصیرت و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی نیاز دارد؛ بنابراین برای انتخاب فرد اصلح لازم است بیانات و سفارشات مقام معظم رهبری را کلیدواژه‌ای برای انتخاب فرد منتخب به کار برده و فرد اصلح را اداره امور کشور انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تأکید کرد: سپاه پاسدار انقلاب است در راستای مشارکت حداکثری قدم برمی‌دارد و انتخاب اصلح توأم بابصیرت و مشارکت حداکثری مصداق جهاد تبیین است.

رجبی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و حضور پرشور و حداکثری در صف‌های انتخابات خط بطلانی بر اهداف شوم دشمنان خواهد و ایرانیان همیشه در تاریخ نشان دادند پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و خواهند بود.

وی با بیان اینکه صحنه انتخابات صحنه عزت و افتخار است گفت: حضور در انتخابات یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مشارکت مدنی و دموکراسی است. این فرایند نه‌تنها امکان انتخاب نمایندگانی که منافع شهروندان را در سطوح مختلف حکومتی نمایندگی می‌کنند را فراهم می‌آورد، بلکه به‌عنوان یک ابزار برای ابراز نظرات و خواسته‌های عمومی عمل می‌کند.

رجبی ادامه داد: مشارکت در انتخابات به معنای واقعی کلمه، قدرت را به دست مردم می‌دهد. هر رأی می‌تواند تفاوتی ایجاد کند و سیاست‌ها و تصمیماتی که بر زندگی روزمره تأثیر می‌گذارند را شکل دهد. از طرفی، عدم شرکت در انتخابات می‌تواند به نادیده‌گرفتن صدای یک جامعه منجر شود و فرصت‌هایی برای تغییر و بهبود را از دست بدهد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی یادآور شد: بنابراین، حضور در انتخابات نه‌تنها یک حق است، بلکه یک مسئولیت اجتماعی نیز محسوب می‌شود. این امر به‌ویژه در جوامعی که در آن‌ها دسترسی به انتخابات آزاد و عادلانه وجود دارد، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. شرکت در انتخابات، فرصتی برای تأثیرگذاری بر آینده و ساختن جامعه‌ای بهتر برای همه است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×