» اجتماعی » مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی ضروری است
اجتماعی - ارومیه - پیشخوان
فرماندار ارومیه:

مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی ضروری است

آذر 15, 1402۱۰:۵۸ ق٫ظ 50

فرماندار ارومیه گفت: حضور و مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی برای تامین نیازهای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» غلامحسین عماری در گفتگو با خبرنگار درناسسی با اشاره روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در عرصه تعلیم‌وتربیت مسئولیت خطیری بر عهده دارند.
وی ادامه داد: بدون تردید نقش‌پذیری و قبول مسئولیت اجتماعی جوانان و نوجوانان در مهین اسلامی نیازمند تلاش و کوشش شبانه‌روزی است.
فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشجویان باید در کنار مسائل آموزشی در دانشگاه‌ها حضور در تشکل‌های سیاسی و اجتماعی را مدنظر داشته و در این زمینه‌ها فعالیت کنند.
وی ادامه داد: قطعاً امروزه دانشگاه‌ها در پیشرفت کشور نقش مهمی دارند و در واقع بسیاری از الگوهای مثبتی که امروز در جامعه مطرح می‌شوند توسط مجموعه دانشگاهی، مرکز نخبگانی است.
عماری گفت: دانشجویان می‌توانند درست‌ترین تحلیل را نسبت به مسائل جامعه داشته باشند و راه‌حل‌های تأثیرگذاری را برای بهبود شرایط به مسئولان به‌عنوان سیاست‌گذاران اقتصادی و اجتماعی ارائه دهند.
عماری با بیان اینکه تعلیم‌وتربیت تنها ابزاری است که می‌تواند ما را نجات دهد تصریح کرد: حضور و مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی برای تامین نیازهای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موضوعی لازم و ضروری است.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×