» اجتماعی » ملت ایران حجاب اسلامی را رعایت کرده و زینب‌وار ادامه دهنده راه من باشند
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
وصیت‌نامه شهید محمد حنیفه درستی؛

ملت ایران حجاب اسلامی را رعایت کرده و زینب‌وار ادامه دهنده راه من باشند

مرداد 8, 1402۱:۳۰ ق٫ظ 40

سپاس و ستایش خداوند منان را که بر ما منت نهاد و ما را در عصر خمینی به دنیا آورد و ما با دید بصیرت و آگاهی و اختیار کامل راه امام امت را انتخاب کردیم و در این راه به جهاد همه جانبه پرداختیم.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک، از ارومیه، شهید محمد حنیفه درستی در سال ۱۳۳۷ در شهرستان خوی روستای قوروق چشم به جهان گشود.

وی در سال ۱۳۸۵ نیز در حین انجام ماموریت در جهنم دره خوی بر اثر اصابت گلوله به بال گرد توسط پژاک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرپرستی اردوگاه عملیاتی در صنونورجاده قطور خوی ، فرماندهی گروهان در پیرانشهر ، فرماندهی گروهان در تیپ 27 محمد رسول ا… در جنوب ، جانشینی و مسئولیت عملیات سپاه خوی ، فرماندهی گردان جند الله خوی، مسئولیت واحد آموزش نظامی سپاه خوی ، فرماندهی گردان حضرت ابو الفضل (ع) تیپ ابا عبد ا… الحسین (ع) ، فرماندهی گروه رزمی شهدای مکه ، معاونت عملیات لشکر3 و فرماندهی تیپ‌های سوم و دوم لشکر 3 بخشی از نشانه‌های ایثار و فداکاری این شهید بزرگوار می‌باشد.

در وصیتنامه چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمدارسول الله واشهدان علی ولی الله

شهادت می دهم به یگانگی خداوند متعال وشهادت میدهم به رسالت ونبوت حضرت خاتم الانبیاءمحمد مصطفی(ص)شهادت میدهم که حضرت علی ابن ابی طالب ولی ووصی حضرت رسول اکرم میباشد.

دوش وقت صحر از غصه نجاتم داد

واندر آن ظلمت آب حیاتم دادند

 

چه مبارک صحری بود چه فرخنده شبی

 

آن شب قدر که این تازه براتم دادند

سلام و صلوات خداوند بر روح پاک حضرت رسول اکرم (ص)و ائمه معصومین(ع)، سلام وصلوات بر محضر آقا امام زمان عجل الله فرجه الشریف خاتم امامان معصوم(ع)شهادت می دهم که حضرت مهدی در غیبت کبری میباشد وانشاءالله بنا به تشخیص خدا روزی قیام خواهد کرد.

 

سلام وصلوات بر روح بلند امام امت خمینی کبیر رهبر بزرگ انقلاب اسلامی که مارا از ظلم وستم طاغوت واستکبار جهان خوار شرق وغرب خصوصا آمریکای جنایتکار رهایی بخشید ودر این عصر مارا به راه راست هدایت فرمود.

سپاس و ستایش خداوند منان را که بر ما منت نهاد و ما را در عصر خمینی به دنیا آورد و ما با دید بصیرت و آگاهی و اختیار کامل راه امام امت را انتخاب کردیم و در این راه به جهاد همه جانبه پرداختیم و به عنوان پاسداری اسلام را به برکت وجود امام عزیزمان برای خود برگزیدیم و هشت سال با صدامیان و جهان خواران و معاندان نظام مقدس اسلامی به جنگ پرداختیم تا یاری خدا شامل حال ما باشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از شر ستم کاران نجات دادیم.

سلام و صلوات بر ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت الله خامنه ای،رهبر وفرمانده کل قوا بعد از رحلت امام این کشتی عظیم اسلامی را هدایت می کندوحقا راه امام امت را طی می‌نماید.

همه همکاران و همرزمان و دوستان و آشنایان را توصیه می‌کنم راه امام امت را که همان راه انبیای عظام واوایاءگرامی میباشد ادامه بدهند ودر دفاع از مقام معظم رهبری وحکومت اسلامی از هیچ گونه کوششی دریغ نورزندتا انقلاب را به انقلاب مهدی(عج)متصل نمایند.خانواده خودم وبرادران وخواهران را به پاکی وعفت دعوت می نمایم.

وصیت می کنم بعد از من حجاب اسلامی را رعایت نموده و زینب وار ادامه دهنده راه من باشند.

راه وهدفی که حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)در مکدت کوتاهی ترسیم نمودند،تلاش وهوشیاری واستقامت دهنده آن یعنی زینب قهرمان بودکه بعد از چهارده قرن هنوزادامه پیدا کرده وحفظ شده است.ما وشمادر تکمیل آن مسیر باید اقتدا کنیم به حضرت زینب سلام الله علیها.

اکنون که زیارت بیت خدا نصیب من شده و انشاءالله جمعه حرکت میکنم، خانواده‌ام موظف هستند موارد زیر را بعد ازمن انجام بدهند و طبق وصیت من دراین وصیتنامه عمل کنند:

1-اگر در مدینه از دنیا رفتم در قبرستان بقیع یا نزدیک آن دفن شوم وخانواده ام از دفن من در کنار شهدای بقیع وامامان ناراحت نباشند.

2-البته شهادت در راه حق و ملحق شدن به شهدای اسلام آرزوی دیرینه من است که اگر این هم حاصل شد در کنار همرزمان شهیدمان دفن شوم.

3-هیچ حق شخصی برگردنم ندارم،در صورتی که کسی مطالبه شخصی نمودبا ارائه سند ومدرک ویا عدله کافی تحویل دهید.

4-وصی من برادر بزرگم حاج ولی درستی می باشدکه شرعا مجاز هستند برابر وصیت اینجانب عمل نماین.

5-سرپرستی فرزندانم به عهده همسرم می باشد.

6-فرزندانم را توصیه میکنم به تزکیه نفس وتحصیل علم، فقط از طریق کسب علم میتوانید راه بنده را ادامه دهید.

7- اگر در مدت دوران دفاع مقدس و بعد از آآن در مناطق ماموریتی نتوانستم به صورت معمول مثل همه پدران در کنار شما باشم، برحسب وظیفه شرعی و احساس تکلیف الهی و تعهد پاسداری با خدایم معامله کردم و هر که با او معامله کند در نهایت ضرر نمی‌کند.

شما نیز دنیا را وسیله‌ای برای رسیدن به او قرار بدهید.خدایا کمکم کن بنده تو باشیم.برای توزندگی کنیم وبرای تو بمیریم.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×