» اخبار استان » نسل‌های آینده نیازمند انتخاب شایسته است
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی مدیریت صنعتی آذربایجان‌غربی:

نسل‌های آینده نیازمند انتخاب شایسته است

خرداد 28, 1403۰:۱۶ ق٫ظ 40

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی مدیریت صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: انتخاب امروز ما می‌تواند مسیر آینده کشور را مشخص کند و رفاه و پیشرفت نسل‌های آینده را تضمین کند و با تصمیم‌گیری هوشمندانه و انتخاب رئیس‌جمهور اصلح، می‌توانیم زمینه‌ساز توسعه پایدار و ارتقاء سطح زندگی در ایران باشیم.

مهدی عبدی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، به ویژگی‌های شخصیتی بارز آیت‌الله شهید رییسی اشاره کرد و اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی مدیری در تراز انقلاب بود و او با تکیه بر ارزش‌های انقلابی و اسلامی، توانست الگویی برجسته از مدیریت جهادی و خدمت به مردم ارائه دهد.

وی تصریح کرد: شهید جمهور با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر و اعتمادی کامل به توان داخلی، همواره به دنبال ارتقای سطح زندگی مردم و پیشرفت کشور بود و مدیریت او نه تنها در حل مسائل داخلی بلکه در مواجهه با چالش‌های بین‌المللی نیز توانمند و هوشمندانه بود و همواره به فکر ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای توسعه پایدار کشور و کاهش نابرابری‌ها بود.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی مدیریت صنعتی آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان اینکه رئیس‌جمهور آینده باید همانند آیت‌الله رئیسی مصحلت و منعفت مردم اولویت اصلی‌اش باشد، عنوان کرد: رئیس‌جمهوری باید دارای چشم‌اندازی بلندمدت برای کشور باشد، توانایی بسیج منابع ملی را داشته باشد و در مواجهه با مشکلات و چالش‌های بین‌المللی، با استقامت و هوشمندی عمل کند. همواره باید به فکر بهبود معیشت مردم و کاهش نابرابری‌ها باشد و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، زمینه رشد و توسعه‌ی پایدار را فراهم کند.

وی عنوان کرد: انتخاب رئیس‌جمهوری اصلح و فردی که در تراز انقلاب باشد، اکنون بر عهده ملت شریف ایران است، مردم باید با حضور حداکثری خود در انتخابات، فردی شایسته را برای مدیریت کشور برگزینند.

عبدی‌پور تصریح کرد: این انتخاب باید بر اساس دقت و هوشیاری انجام شود تا فردی برگزیده شود که نه تنها توانمندی‌های مدیریتی داشته باشد، بلکه به ارزش‌های انقلاب و خدمت به مردم متعهد باشد.

وی خاطرنشان کرد: با این انتخاب صحیح، مسیر پیشرفت و توسعه کشور هموارتر شده و آینده‌ای روشن‌تر برای نسل‌های آینده فراهم خواهد شد.

عبدی‌پور عنوان کرد: بی‌شک رئیس‌جمهور آینده با چالش‌های زیادی روبرو خواهد شد و باید راه خدمات ارزشمند شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد، او باید با همان تعهد و روحیه جهادی، مشکلات کشور را مدیریت کرده و برای بهبود شرایط زندگی مردم تلاش کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×