» اخبار استان » نگاه جهانیان به وعده صادق۲
وعده صادق2
اخبار استان - یادداشت

نگاه جهانیان به وعده صادق۲

مهر 11, 1403۷:۵۱ ق٫ظ 50

پس از جنایات و وحشی‌گری‌های متعدد رژیم غاصب، از کشتار کودکان و زنان گرفته تا ترور رهبر سیاسی فلسطینیان در ایران مردم منطقه و جهان چشم انتظار انتقام از طرف کشورهای اسلامی از این رژیم خون‌خوار بودند؛ وعده صادق2 همان چیزی بود که حق طلبان جهان چشم انتظار آن بودند.

بعد از چند ماه صبر ایران مقابل وحشی‌گری‌های رژیم غاصب، سرانجام ایران تصمیم به اجرای عملیات وعده صادق۲ گرفت. این عملیات که به‌صورت زنده از اکثر شبکه‌های تلویزیونی جهان پخش می‌شد و چشم همگان به نحوه اجرای آن بودنشان داد رژیم غاصب و سپر دفاعی آن از جمله گنبد آهنین، فلاخن داوود و سپر ضدهوایی پیکان و در کنار آنها سیستم‌های دفاعی آمریکا و انگلیس که در منطقه مستقر شده بودند هیچ‌کدام یارای مقابله با موشک‌های ساخت جوانان ایرانی را ندارند.

تبلیغات کذایی رژیم غاصب از سپرهای موشکی خود با پخش مستقیم اصابت‌های دقیق موشک‌های ایرانی هیمنه پوشالی رژیم غاصب را به سخره گرفت و باعث بی‌آبرویی هرچه بیشتر این رژیم جنایت‌کار در جهان گردید.

کشتار زنان و کودکان و جنایت‌های متعدد رژیم غاصب صهیونیستی دل تمام امت اسلامی را به درد آورده بود و همگان انتظار برخورد شدید جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یاریگر و حامی مظلومان منطقه با جانیان را داشتند.

برخی سران خودفروخته کشورهای منطقه چشم خود را به ظلم‌های دشمنان بشریت بسته بودند و گوش‌های خود را گرفته بودند که فریاد مددخواهی کودکان مظلوم فلسطینی را نشنوند؛ در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران بعد از جنایت‌های جنگی متعدد اسرائیل، ترور و شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران وعده انتقام را داده بود و امروز دهم مهرماه مصادف با اول اکتبر ۲۰۲۴ به‌روزی تاریخی برای ایران و جهان اسلام تبدیل شد.

روزی که در آن علاوه بر ایرانیان تمام مردم حق‌طلب و ظلم‌ستیز منطقه و جهان به ستایش ایران پرداختند.

در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراه با پخش زنده موشک‌باران خاک رژیم صهیونیستی شاهد آن بودیم که مردم کشورهای مختلف به شادی و حمایت از ایران می‌پردازند.

به نظر می‌رسد برگ جدیدی از تحولات منطقه غرب آسیا چه از لحاظ استراتژیک و میدانی و چه از لحاظ افکار عمومی رو شده است؛ ایران به‌عنوان کشوری شیعه با نشان‌دادن تعهد کامل خود به وحدت اسلامی برای حمایت از برادران سنی در فلسطین همچنین برادران شیعه در لبنان برخاسته است و این خود باعث شده است مردم و جوانان کشورهای مختلف در شبکه‌های مجازی با افتخار و غرور از ایران نام ببرند و ایران را سمبل اقتدار جهان اسلام در برابر جانیان و استعمارگران جهانی بنامند.

وعده صادق2
گوشه‌ای از نظرات مردم منطقه و جهان در رابطه با عملیات وعده صادق۲

 

وحشی‌گری‌های رژیم غاصب در غزه و پس از آن جنوب لبنان و همچنین به‌شهادت‌رساندن سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله نشان از افول هرچه بیشتر این رژیم فانی دارد و می‌توان به تعبیری از کنده‌شدن گور رژیم صهیونیستی توسط نتانیاهو به واسطه جنایت‌های پی‌درپی و مکرر این فرد و رژیم دانست.

درست فردای آن روزی که رسانه‌های وابسته به غرب و حامی رژیم صهیونیستی سخن از ورود زمینی به خاک جنوب لبنان می‌کردند، اشغال‌گران با موشک‌های ایرانی غافلگیر شده و شاهد سخت‌ترین روز خود در سرزمین‌های اشغالی بودند.

رژیمی که همواره به علت حمایت رسانه‌های غربی سعی می‌کرد از خود چهره‌ای متعادل به نمایش بگذارد در عرض یک سال در جهان رسوا شده و جنایت‌کار بودن خود را بیش‌ازپیش برای مردم جهان عیان کرده است؛ رژیمی که در جنایت به طول ۷۶ به مردم فلسطین و منطقه کم نگذاشته بود و به دنبال روتوش جنایات خود بود با افتادن نقاب‌ها در یک سال گذشته رو به افول سریع‌تر گذاشته است و وحشی‌گری‌های روزهای گذشته این رژیم، نشان از این حقیقت دارد که صهیونیست‌ها در مسیر نابودی قدم برمی‌دارند.

 

علی اصغریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×