» اجتماعی » واگذاری بیش از ۲۰۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی
اجتماعی - خوی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی خبر داد:

واگذاری بیش از ۲۰۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی

مهر 21, 1402۳:۱۸ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 دقیقه 10

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: در ۶ماهه اول امسال دو هزار و ۳۰۶ فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهرستان واگذار شده است.

به گزارش حرف رک یدالله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش اظهار کرد: در ۶ماهه سال جاری دو هزار و 306 فقره انشعاب آب و فاضلاب به مشترکان واگذار شد که از این تعداد 62 درصد انشعاب فاضلاب و ۳۸ درصد را انشعاب آب تشکیل می‌دهد.

وی تعداد کل انشعاب‌های فاضلاب در شهر خوی را حدود ۴۶ هزار و ۵۰۰ فقره اعلام و گفت: در حال حاضر ۶۷ درصد شهر خوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی اظهار کرد: رویکرد آب و فاضلاب خوی تشویق مردم به استفاده از شبکه مدرن فاضلاب است.

این مسئول با تأکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب افزود: مشترکان باید قبل از هرگونه ساخت‌وساز نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام کنند.

سلطانی با بیان اینکه نصب انشعاب آب و فاضلاب بدون مجوز این شرکت جرم محسوب می‌شود تأکید کرد: با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت می‌گیرد؛ بنابراین نصب انشعاب‌های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود و درخواست داریم هر مشترکی که انشعاب آب دارد و در آن منطقه امکان واگذاری انشعاب فاضلاب موجود است طبق قانون باید نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کند.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات حوزه مشترکان در خوی وجود حفره‌های خالی انشعاب فاضلاب است که با تلاش همکاران حفره‌های خالی شناسایی و با ارسال پیامک یا اخطار کتبی مشترکان را نسبت به خرید انشعاب فاضلاب مطلع می‌کنیم که روند خوبی را دراین‌خصوص شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ادامه داد: باتوجه‌به وضع اقتصادی و معیشتی مشترکان خوی، فروش انشعاب فاضلاب به‌صورت قسطی نیز انجام می‌شود که این امر رضایت شهروندان را در پی داشته است.

انتهای خبر/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×