» تازه های خبر » وصیت‌نامه «شهيد مرادعلی زاهد»
تازه های خبر - سیاسی

وصیت‌نامه «شهيد مرادعلی زاهد»

بهمن 14, 1402۰:۰۱ ق٫ظ 40

در بخشی از وصیت‌نامه «شهيد مرادعلی زاهد» آمده است: تنها وصيت من به شما توجه كردن به دستورات خداست، سعى كنيد با ياد و نام خدا زندگى كنيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»« شهيد مرادعلی زاهد» ۲۷ آذر 1341 در بخش سيه چشمه توابع شهرستان چالدران در يک خانواده كاملاً متدين و مذهبی ديده به جهان گشود.

دوران ابتدايي و راهنمايی به تبريز مهاجرت کرد و در آن شهر، پايه‌های اول تا سوم نظری را با اخذ نمرات برتر به پایان برد و دوباره مقطع چهارم نظری را در خوي در دبيرستان شمس به پايان رساند

. وی در دامان خانواده‌ای مذهبی پرورش يافته بود و علاقة خاصی به نهضت اسلامی به رهبری امام خميني، پيدا كرده بود و عاشق مراد خويش و گوش به فرمان امامش بود.

وی، فرصتی را دنبال می‌كرد كه اين علاقه را به عمل تبديل كند تا اينكه خدمت در نهاد مقدس سپاه را انتخاب و جهت ادای دين خود و عمل به عقيده، به عضویت سپاه در آمد و به عنوان سرباز امام زمان (عج) و سرباز اسلام و گوش به فرمان امام امت بود.

وی، از اوايل شروع جنگ تحميلي عراق عليه ايران در خدمت جبهه و جنگ بود. در حالي كه اين همه رشادت و ايثار از خود در عمل نشان می‌داد. در راستای اين عمل اعتقاد معنوی خاصی نسبت به حضرت محمد (ص) و امام علی (ع) و يازده فرزندش داشت.

به قول دوستانش، شهید در جبهه هم فردي مهربان و خوش اخلاق بود. نماز شب را هيچ وقت ترك نمی‌كرد. خيلی صبور بود و به همرزمان خود قوت قلب می‌داد. جبهه را دانشگاه اصلی خود می‌دانست.

در جواب تلگرافي كه برايش مژده قبولی در دانشگاه را داده بودند در جواب نوشته بود: « دانشگاه ما جبهه است و در اين برهه از زمان نبايد امام را تنها گذاشت. زمان، زمان جنگ با كفار عراقي است.»

در پاره‌ای از وصیت شهید بزرگواراین گونه آمده است:

«خداى بزرگ را شكرگزارم كه مرا به راه راست هدايت كرد و نيز از خداى عزوجل خواهانم كه مرا در رسيدن به هدفم كه لقاءالله است يارى كرده و شهادت در راهش را نصيبم كند.

من هدفم از آمدن به سپاه پاسداران انقلاب اسلامى خدمت به دين مبين اسلام و تحقق بخشيدن به اهداف انقلاب اسلامى بوده‏ بنابراين به اين ارگان مقدس و اسلامى قدم گذاشته با وارد شدن به سپاه و برخورد با برادران پاسدار و آشنايى با كارنامه سپاه خيلى خوشحال شدم از راهى كه انتخاب كرده‌ام راه پيامبران و امامان و نايبشان است.

بنابراين لباس رزم پوشيده و برآن شدم كه با ضد انقلاب داخلى و همچنين با امپرياليسم متجاوز كه هدفشان از بين بردن اسلام از بين توده مردم است.

جنگ كرده و به آنها بفهمانم تا زمانى كه اصل ولايت فقيه بر ايران حكم فرما است هيچ قدرتى جرأت تجاوز به ايران و بالخصوص اسلام را نداشته و ندارد و براى سركوبى عراق متجاوز كه از طرف امپرياليسم مأموريت حمله به ايران را داشت عازم جبهه شدم تا با دادن خون خود و از بين بردن دشمن متجاوز نهال انقلاب اسلامى را آبيارى كنم. چون اين نهال احتياج به خون دارد تا رشد كامل نمايد و اين ماها هستيم كه بايد با خونمان نهال انقلاب اسلامى را آبيارى كرده و مانع از خشكيدن آن گرديم.

برادران و خواهران عزيزم؛ قدر اين انقلاب را بدانيد و از جان و مالتان در راه اين انقلاب مضايقه نكنيد. در دعاهايتان به جان امام امت خمينى كبير اين نايب برحق امام زمان ارواحنا له الفدا دعا كنيد و از خداوند متعال براى امام عزيزمان طول عمر بخواهيد و بدانيد كه اطاعت از او واجب شرعى است.

رهبر عزيزم را تنها نگذاريد و قدر اين ابر مرد را بدانيد. انشاءالله  تعالى همان طوری كه آرزوى همه ماست اين انقلاب را به رهبرى امام عزيز به انقلاب حضرت بقيه الله اعظم امام مهدي (عج) پيوند خواهيم زد كه انقلاب جهانى اسلامى است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×