» تازه های خبر » وصیت‌‌نامه شهيد مفقودالاثر «علی‌اكبر مردمی»
تازه های خبر - فرهنگی

وصیت‌‌نامه شهيد مفقودالاثر «علی‌اكبر مردمی»

بهمن 17, 1402۰:۰۱ ق٫ظ 50

شهيد مفقودالاثر «علی‌اكبر مردمی» در وصیت‌نامه خود نوشت: اميدوارم هميشه در پشت اصل امامت كه همان ولايت‌فقيه است، استوار و پايدار بمانيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، «شهید مفقودالاثر علی‌اکبر مردمی» بیست و پنجم اسفندماه ۱۳۴۳ در شهر ارومیه دیده به جهان گشود. بعد از سپری نمودن دوران کودکی به تحصیل پرداخت. علاقه و اشتیاق زیادی به درس‌خواندن داشت، به‌طوری‌که روزها با کارکردن در نجاری، خرج تحصیل خود را تأمین می‌کرد تا بتواند در کلاس‌های شبانه درس بخواند و بدین ترتیب تا کلاس دوم راهنمایی درس خواند؛ اما به علت فقر و عدم امکانات مالی نتوانست به آن ادامه دهد.
او به‌عنوان بسیجی فعالیت در پایگاه محله ولیعصر، به خدمت انقلاب درآمد و با اهداف و آرمان‌های آن آشنا گشت و برای تحقق این آرمان‌ها به لباس مقدس پاسداری ملبس شد و رهسپار جبهه‌های نبرد گردید. سرانجام بعد از فعالیت‎های زیاد، در راه تثبیت انقلاب، در عملیات رمضان، در جبهه‌های جنوب، دهم تیرماه ۱۳۶۱، در شلمچه درحالی‌که ۱۷ بهار از زندگی پرثمرش نمی‌گذشت، به درجه رفیع شهادت نایل گردید و پیکر مطهرش مفقودالاثر شد.
وصیت‌نامه خواندنی بسیجی ۱۷ساله «شهید مفقودالاثر علی‌اکبر مردمی» را باهم می‌خوانیم:
بسم ا… الرحمن الرحیم
«یا ایها الذین آمنوا اخذوا حذرکم فانفروا ثبات او انفروا جمیعاً»
«ای اهل ایمان، سلاح جنگ برگیرید و آن گاه دسته‌دسته با هم یکبار متفق برای جهاد بیرون روید.»
پدر و مادرم، ناراحت نباشید. چرا که بشر یک روز به دنیا می‌آید و یک روز دیگر از دنیا می‌رود. پس خوب است که در راه خدا از دنیا برود. آنان که در این راه گام برداشتند و دفاع از حق و حقیقت را بر سکوت و سازش ترجیح دادند و این چنین به یاری اسلام و امام برخاستند و از جان و مال چشم پوشیدند و در راه خدا مجاهدت کردند و آگاهانه پذیرفتند که قدم در راهی می‌نهند که نهایتی جز شهادت در انتظارشان نخواهد بود.
اگر با کشته‌شدن من در راه اسلام دین محمد (ص)، اسلام باقی می‌ماند و درخت نوجوان انقلاب آبیاری می‌شود تانک‌ها و خمپاره‌ها، گلوله‌ها و بمب‌ها مرا بگیرید. اگر واقعاً مسلمانیم، وجدانمان اجازه نمی‌دهد که سپاه اسلام در جبهه‌های جنگ با کفر بجنگند، ما هم راحت بخوریم و بخوابیم. نه هرگز، ما می‌رویم در جبهه‌های جنگ تا آخرین قطره خونمان می‌جنگیم و با پیروزی نهایی و موفقیت حق بر باطل.
درد دلی چند با برادران پایگاه، برادران در زندگانی خود تقواپیشه خود سازید و به مصداق حدیث «اوصیکم بتقوی ا… و نظام امرکم» در بین خود انضباط و پرهیزکاری و ایثار را که از صفات برجسته دوستان خداست قرار دهید. امیدوارم همیشه در پشت اصل امامت که همان ولایت‌فقیه است استوار و پایدار بمانید «و اعتصموا بحبل ا… جمیعاً و لا تفرقوا»
درد دلی چند با مسئولین شهر، ای برادران مسئول و متعهد روحانی و مقامات کشور به ندای امام امت لبیک بگویید که همانا وحدت کلمه و تفاهم با هم است. بنده روسیاه و گنهکار خدا که هر لحظه اظهار پشیمانی و ندامت و توبه از درگاه متعال خواهانم. زمانی که پدر و مادر من، مرا نبخشیدند مرا در قبر نگذارید و مادرم، من مقداری پول که دارم نصف آن را در پیش خود نگهدار و نصفشان را به جنگ‌زدگان کشورمان بدهید. من چند جلد کتاب که در خانه دارم، به مسجد هدیه می‌کنم و امیدوارم که با خواندن آن کتاب‌ها بتوانند انقلابمان را سربلند نگه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×