» تازه های خبر » وصیت‌نامه شهید «اباذر رستاد»
تازه های خبر

وصیت‌نامه شهید «اباذر رستاد»

آذر 11, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 60

 شهید «اباذر رستاد» در وصیت‌نامه خودنوشت: امت شهیدپرور و قهرمان، جنگ را فراموش نکنید؛ چون که این جنگ ادامه جنگ‌های بدر، احد، صفین و عاشورا است که از .آن زمان تاکنون کفار بر مسلمانان تحمیل کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» شهید «اباذر رستاد» در هفدهم مهر 43 در قریه بیک جوان، یکی از توابع بخش قره ضیاءالدین شهرستان خوی در خانواده کم‌درآمد متولد شد و زندگی را در محیطی صمیمی آغاز کرد. تا پایان دوره راهنمائی تحصیل خود را ادامه داد تا اینکه در تاریخ ششم خرداد 65 در منطقه حاج عمران و در عملیات رمضان با شجاعت جنگید و در راه دفاع از عقیده و ایمان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
وصیت‌نامه شهید

با درود و سلام به آقا امام‌زمان (عج) و نایب بر حقش امام امت و امت شهیدپرور و با آرزوی پیروزی برای رزمندگان اسلام و آزادی برای اسرا، شفا برای مجروحین و رحمت برای شهدای اسلام از صدر تاکنون. اینک به‌عنوان یک فرد مسلمان می‌خواهم چند نکته‌ای را به‌عنوان یادآوری به اطلاع امت شهیدپرور برسانم.
امت شهیدپرور و قهرمان، جنگ را فراموش نکنید؛ چون که این جنگ ادامه جنگ‌های بدر، احد، صفین و عاشورا می‌باشد که از آن زمان تاکنون کفار بر مسلمانان تحمیل کردند و در این زمان که پیروزی نزدیک می‌شود باید پشتیبان این جنگ باشیم تا خدای‌ناکرده کفار بر ما غلبه نکند.

همان‌طوری که می‌بینید الان فرزند زهرا (س) خمینی کبیر پرچم‌دار است و به حرف یک عده منافق گوش ندهید که چرا جنگ هست و اگر نبود الان انقلاب ما که انقلاب اسلامی به جهان به این صورت صادر نشده بود و به‌خاطر حقانیت این انقلاب چون که از رهبر انقلاب تا فرد کشاورز و از فرد کشاورز تا کارمند همه افراد شهیدی را تقدیم اسلام نموده‌اند و همه بر این شهدا افتخار می‌کنند.

پدر و مادرم امیدوارم که از دست بنده ناراحت نباشید که به دیدار شما نیامدم؛ چون که عشق دیدار مولایم و عشق شهادت مجال این کار را به من نمی‌داد و امیدوارم که این حقیر را ببخشید و حلال کنید تا در آن روز قیامت پیش شما سربلند باشم.

ناراحت نباشید؛ چون که بعد از من خدا از شما محافظت خواهد کرد و برادرانم از تقصیرات بنده بگذرید شاید حرفی زده‌ام که شما را ناراحت کرده‌ام و از پدر و مادرم مواظبت کنید و راه شهدا را ادامه دهید و شما دوستانم راه شهدا را ادامه دهید و بنده را حلال کنید.

اباذر رستاد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×