» اخبار استان » وصیت‌نامه شهید «حسن قنبرزاده محبوب»
اخبار استان

وصیت‌نامه شهید «حسن قنبرزاده محبوب»

آذر 1, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 30

شهید «حسن قنبرزاده محبوب» در وصیت‌نامه خود نوشت: ازجوانان برومند مسلمان، خواستارم که در تحکیم پایه‌های جمهوری اسلامی باتوجه‌به رهنمودهای امام عزیز دررابطه‌با حمایت از روحانیت کوشا باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«حرف رک» شهید «حسن قنبرزاده محبوب» در سال 1337 در شهرستان ارومیه، در یک خانواده متوسط دیده به جهان گشود. پس از طی دوران طفولیت، تحصیلات خود را در هنرستان، در رشته برق به پایان رساند. با آغاز جنگ تحمیلی عراق و بعد از شهادت برادرش در جبهه‎های حق علیه باطل، برای دفاع از خون برادرش و نیز دیگر شهیدان، لباس بسیجی برادرش را بر تن نمود و برای مبارزه با صدامیان کافر به جبهه‎های حق علیه باطل شتافت و بعد از رشادت‌ها و مبارزات فراوان، در تاریخ هشتم تیر 1361 در عملیات رمضان، در منطقه جنوب آبادان مفقودالاثر گردید.

وصیت‌نامه شهید

جوانان برومند مسلمان، خواستارم که در تحکیم پایه‌های جمهوری اسلامی باتوجه‌به رهنمودهای امام عزیز دررابطه‌با حمایت از روحانیت کوشا باشند. علی‌الخصوص که اخیراً در ارومیه افراد و گروه‌های به‌ظاهر اسلامی و انقلابی در سازمان‌ها و نهادهای اسلامی و اداری نفوذ نموده‌اند و بدین ترتیب سعی دارند تا روحانیت مبارز خصوصاً حجت‌الاسلام جناب آقای حسنی را به خیال خام خود از صحنه خارج نمایند و بعد از آن به اهداف شوم احمقانه خویش دست یابند. آگاه باشید ملت مبارز ارومیه، اغلب افرادی را که اکثر شما اسلامی و انقلابی می‌شناسید منافق‌اند. برادران نزدیک بنده و برادران انجمن اسلامی کارخانه کانادا در ارومیه، همه این افراد را می‌شناسند و دست این افراد منافق را از ضربه‌زدن به اسلام قطع نمایید. روحانیت پیشتاز انقلاب اسلامی را از یاد نبرید.
جمیع مؤمنین و مسلمین خصوصاً اهل خانواده و فامیل و دوستان و آشنایان طلب مغفرت و حلالی می‌نمایم. از همسرم طلب مغفرت می‌نمایم و دعای اصلاح و هدایت برای ایشان می‌نمایم.
به عموم جوانان برومند حزب‌ا… توصیه می‌نمایم که در حفظ خط اصیل امام با شناخت قاطع و دقیق و عملکردها، نهایت سعی و همکاری را با همدیگر بنمایند. خداوند انشای… از سر تقصیراتمان بگذرد و از صالحان درگاهش قرار دهد.
و من ا… التوفیق
61/4/7
حسن قنبرزاده محبوب

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×