» اجتماعی » پاداش ۱۵۹۳ میلیاردی به مشترکان گاز آذربایجان‌غربی
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
مدیر امور مالی شرکت گاز آذربایجان‌غربی خبر داد:

پاداش ۱۵۹۳ میلیاردی به مشترکان گاز آذربایجان‌غربی

خرداد 21, 1403۹:۱۵ ق٫ظ 40

مدیر مالی شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته، بیش از یک هزار و 593 میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی برای مشترکین کم‌مصرف در استان پرداخت شد.

خسرو حاجی‌زاده، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: پیرو طرح تشویقی شرکت گاز جهت رفع ناترازی گاز، در سال گذشته بیش از یک هزار و 593 میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال پاداش صرفه‌جویی برای مشترکین کم مصرف در نظر گرفته شد که تاثیر مطلوبی در کنترل مصرف داشت که این طرح، با هدف افزایش آگاهی مشترکین از صرفه‌جویی در مصرف گاز و تشویق آن‌ها به کاهش مصرف، اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان پاداش صرفه‌جویی اعمال شده مربوط به شهرستان ارومیه بود، اظهار کرد: ۴۶۰ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال برای مشترکین این شهرستان به عنوان پاداش صرفه‌جویی تخصیص یافت. این نشان می‌دهد که طرح‌های صرفه‌جویی و مدیریت مصرف در ارومیه با استقبال فراوانی مواجه بوده و مشترکین این منطقه به طور فعال در این طرح‌ها شرکت کرده‌اند که این اعمال از یک سو به کاهش مصرف انرژی کمک کرده و از سوی دیگر به صرفه‌جویی مالی برای مشترکین انجامیده است.

مدیر امور مالی شرکت گاز آذربایجان‌غربی عنوان کرد: طرح تشویقی و پاداش صرفه‌جویی در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم با رعایت الگوی مصرف، تعداد بیشتری از مشترکین بتوانند از تخفیف‌ها و پاداش‌های صرفه‌جویی بهره‌مند شوند، که این اقدامات همچنان به کنترل مصرف انرژی و بهبود مدیریت منابع کمک خواهد کرد.

وی افزود: این طرح تشویقی همچنان به منظور ارتقاء فرهنگ صرفه‌جویی مورد توجه مسئولان قرار خواهد گرفت بنابراین این اقدامات نه تنها به بهبود شرایط مالی مشترکین کمک می‌کند بلکه در جهت کاهش مصرف انرژی و حفظ محیط زیست نیز مؤثر است.

خاطرنشان می‌شود؛ صرفه‌جویی در مصرف انرژی نه تنها به مشترکین کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را کاهش دهند، بلکه به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کمک می‌کند، با کاهش مصرف انرژی، انتشار گازهای گلخانه‌ای و آلودگی هوا کاهش می‌یابد، که در نهایت به بهبود کیفیت هوا و حفظ سلامتی افراد جامعه کمک می‌کند و علاوه بر، صرفه‌جویی در مصرف انرژی باعث کاهش نیاز به سوخت‌های فسیلی می‌شود که منجر به حفظ منابع طبیعی و کاهش انتشار گازهای آلاینده می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×