» سیاسی » پاسداری فرهنگ عزت و افتخار است
سیاسی - گفتگو - مهاباد
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد:

پاسداری فرهنگ عزت و افتخار است

بهمن 27, 1402۱۰:۳۵ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 80

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد گفت: امام خمینی از انقلاب پاسداری می‌کرد که جهان کفر را کنار بزند و منفعتی که در آن دیده می‌شود منفعت کل جهان اسلام بود، نه شخص خاصی پاسداری فرهنگ عزت و افتخار است.

گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف‌‌رک» اکبر نوروزی روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در طلاییه مهاباد در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری هالان-۲۴ ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار به تمامی پاسداران، فرماندهان انقلاب اسلامی، ولایت‌مداران و هم‌سنگرانشان اظهار کرد: پاسداران در جبهه جهاد و شهادت قرار دارند و همچنین نیروهای مسلح از جمله فراجا و ارتش همیشه قهرمان که در حفظ امنیت و دفاع از مرزهای کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

نوروزی در ادامه گفتگو افزود: پاسداری فرهنگ عزت و افتخار است امیدوارم که همواره با عزم و اراده خود، به حفظ و حمایت از ارزش‌های دینی و ملی کشور، و همچنین خدمت به مردم کشور عزیزمان ایران بپردازیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد بیان کرد: مسئولین دلسوز لشکری و کشوری از این مملکت پاسداری می‌کنند تا این انقلاب ماندگار بماند و محکم و باصلابت و مقتدرانه پیش برود چرا که از انقلابی پاسداری می‌کنند که یادگار امام راحل است.

اکبر نوروزی اظهار کرد: از انقلابی پاسداری می‌کنیم که هدف اصلی‌اش، عدالت و استقلال واقعی هست این انقلاب برای شنیده‌شدن صدای مظلومین است ما به دنبال یک جامعه عادلانه و برابر هستیم، ما از این انقلاب برای تحقق آرمان‌های بزرگ خود استفاده خواهیم کرد برای رسیدن به یک جامعه عادلانه و منصفانه، با تلاش و پشتکار ادامه خواهیم داد.

اکبر نوروزی خاطرنشان کرد: امام خمینی از انقلاب پاسداری می‌کرد که جهان کفر را کنار بزند و منفعتی که در آن دیده می‌شود منفعت کل جهان اسلام بود، نه شخص خاصی ما مطمئن هستیم و یقین داریم این انقلاب پایدار خواهد ماند علی‌رغم دشمنی دشمنان با این انقلاب حتماً مقتدرانه پیش خواهد رفت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×