» اخبار استان » پیروزی مردم فلسطین خط بطلانی به طرح‌های آمریکا بود
اخبار استان - سیاسی - گفتگو
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

پیروزی مردم فلسطین خط بطلانی به طرح‌های آمریکا بود

مهر 18, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 40

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی گفت: پیروزی فلسطین خط بطلانی به طرح‌های آمریکا در خاورمیانه بود.

سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ با بیان اینکه، حوادث اخیر در فلسطین نقطه عطف در تاریخ و امت اسلام است، اظهار کرد: پیروزی فلسطین خط بطلان به طرح‌های آمریکایی در خاورمیانه بود.

وی با بیان اینکه، عملیات «طوفان الاقصی» پیام شکست اسرائیل غاصب و کودک‌کش را به دنیا مخابره کرد، گفت: همه ملت ایران و آزاداندیشان جهان به دلیل رویدادهای اتفاق افتاده طی چند روز گذشته و عملیات‌های حماس علیه رژیم صهیونیستی خوشحال هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه این قیام بزرگ که توسط گروه‌های مقاومت فلسطین انجام شد تابه‌حال سابقه نداشت، عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی نمادی از اعتقاد، تحمیل اراده و زیرسؤال‌بردن سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به اینکه، حرکت توفان الاقصی محصول خشم مقدس ملت ستم‌دیده فلسطین است بیان کرد: ابعاد این کار عظیم در آینده روشن خواهد شد که از هم اکنون نیز آنها را به اعتراف واداشته است.

رجبی با اشاره به اینکه، امنیت بزرگ‌ترین نیاز بشری برای زندگی بهتر و توسعه و پیشرفت، موردنیاز است، افزود: در کشور و استان ما امنیت پایدار سرفصل خواسته‌های ماست که البته با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های همه رزمندگان اسلام و با حضور مردم این مهم فراهم شده است.

وی بیان کرد: ارائه خدمت به مردم برای توسعه و عمران و زندگی بهتر برای نظام مقدس هم‌تراز با امنیت است و ما نیز این مهم را در سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

رجبی تصریح کرد: باید با تمام توان همراه و همگام با مسئولان به ارائه خدمت به مردم به‌ویژه محرومان بپردازیم؛ زیرا اگر همه توان خود را برای خدمت به این مردم پای‌کار بیاوریم قطعاً توفیقات مهمی نصیب خواهد شد.

وی موضوع تعلیم‌وتربیت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: تنها عنصری که می‌تواند به عنصر انسانی روح بدهد تربیت اسلامی است و اساس این حرکت اعتقادی است و موفقیت ما در گرو این کار مهم است و
زمانی در کار موفق می‌شویم که با معنویت همراه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×