» پیشخوان » پیش‌بینی ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای محور میاندوآب – تپه رش
پیشخوان - میاندوآب
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد:

پیش‌بینی ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای محور میاندوآب – تپه رش

مهر 2, 1402۳:۲۴ ب٫ظ 50

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: محور میاندوآب - تپه رش باهدف تبدیل راه فرعی به مشخصات راه اصلی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی در دست اجرا است.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، سید محسن حمزه لو در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از محور میاندوآب – تپه رش به همراه نماینده مردم میاندوآب و چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این محور میاندوآب – تپه رش به طول ۲.۴ کیلومتر در دست بهسازی بوده و زمینه تسهیل تردد اهالی منطقه را فراهم می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه محور میاندوآب – تپه رش باهدف تبدیل راه فرعی به مشخصات راه اصلی در دست اجرا است، افزود: با تخصیص به‌موقع اعتبارات لازم این طرح تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک می‌رود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه، گفت: در حال حاضر عملیات۲.۴ کیلومتر از محور میاندوآب – تپه رش ۴۰ درصد پیشرفت اجرایی داشته و روند اجرایی این طرح همچنان با جدیت ادامه دارد.

حمزه‌لو تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و امیدواریم با اتمام آن کاهش تصادفات و تردد ایمن را شاهد باشیم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه این بازدید با تأکید بر اهمیت توجه به وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، گفت: محورهای مواصلاتی میاندوآب از پرترافیک‌ترین محورها در منطقه هستند که همین امر لازمه توجه ویژه و بیشتر را می‌رساند.

مهدی عیسی زاده با اشاره به پیگیری‌های انجام‌گرفته برای تکمیل و اتمام پروژه‌های در دست اقدام، گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌سازی در دست اقدام، باید در راستای کاهش مشکلات قدم برداشت و اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×