» تازه های خبر » پیشرفت 50 درصد قطعات یک و دو محور مهاباد – میاندوآب
تازه های خبر - مهاباد
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

پیشرفت 50 درصد قطعات یک و دو محور مهاباد – میاندوآب

مرداد 13, 1402۱۰:۳۶ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 1 50

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات تعريض و بهسازی چهار کیلومتر از محور مهاباد - میاندوآب در حال انجام است و این محور پیشرفت ۵۰ درصدی دارد.

 به گزارش پایگاه خبری حرف رک، محسن حمزه لو در گفتگو با هالان 24؛ با اشاره به عملیات تعریض و بهسازی ۴ کیلومتر از محور مهاباد – میاندوآب اظهار کرد: این پروژه از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است.

 وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه مبلغ 800 میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی عنوان کرد: با بهره‌برداری از مسیر مهاباد به میاندوآب از بار ترافیکی کاهش یافته و این محور از ایمنی بالایی برخوردار می‌شود

وی با بیان ایکه، پروژه محور یک و دو مهاباد – میاندوآب با طول ۱۳ کیلومتر انجام شده است، عنوان کرد: برای تسریع در فرایند ساخت‌وساز این محور، تلاش‌های فوق‌العاده‌ای صورت‌گرفته است.

حمزه لو افزود: اجرای این طرح به دلایل مهمی از جمله بهبود شرایط ترافیکی، افزایش سطح رضایتمندی، تسهیل در مبادلات تجاری، صرفه‌جویی در زمان و انرژی و کاهش تلفات بسیار حائز اهمیت است.

 وی عنوان کرد: در گذشته ۵.۵ کیلومتر از این محور زیر بار ترافیک قرار داشت، بر‌اساس برنامه زمان‌بندی شده، چهار کیلومتر دیگر از این محور تا پایان فصل کاری سال جاری به پایان می‌رسد.

حمزه‌ لو عنوان کرد: با افزایش باندها، فضای بیشتری بین خودروها به وجود می‌آید که منجر به کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین، با دست‌چین‌شدن و تقسیم‌بندی صحیح باندها، خطوط جداسازی و مطمئن‌تر و امکان عبور نامحسوس برای خودروها فراهم می‌شود.

 انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×