» اخبار استان » پلدشت » کاروان راهیان نور پلدشت به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شود
راهیان نور
پلدشت - پیشخوان - گفتگو
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

کاروان راهیان نور پلدشت به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شود

تیر 25, 1402۱۲:۴۰ ب٫ظ زمان مطالعه: 3 50

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: کاروان راهیان نور پلدشت طی چهار مرحله به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شود.

به گزارش حرف رک، سرهنگ موسی عطاری در گفتگو با خبرنگار آراز سسی، با اشاره به اهمیت راهیان نور گفت: راهیان نور، فرهنگ ایثار و شهادت را در میان نسل جوان جامعه ترویج می‌دهد.

وی تصریح کرد: راهیان نور باعث می‌شود نسل جدید با روحیات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یکی از پدیده‌های ارزشمند بعد از جنگ تحمیلی است که نسل‌های جدید را با آرمان‌ها و رشادت‌های شهدا آشنا می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با بیان اینکه نسل جوان تشنه معرفت پاک، اصیل جبهه و دفاع مقدس است، افزود: وظیفه داریم با تمام توان در تبیین دستاوردهای نظام گام برداریم.

عطاری گفت: شهدا تضمین‌کننده آبرو و عزت ما هستند و راهیان نور راهی است که می‌توانیم یاد و خاطره کسانی که عزت، استقلال و آبروی ما را حفظ کردند، زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور پلدشت به مناطق عملیاتی شمال غرب در چهار مرحله صورت می‌گیرد.

عطاری اظهار کرد: کاروان راهیان نور پلدشت در مرحله اول در قالب 10 دستگاه اتوبوس و به استعداد 500 نفر عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی جوانان با رشادت‌های شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین اقدامات در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه خصوصا در بین نوجوانان و جوانان ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×