» پیشخوان » کشفیات مواد مخدر در خوی ۳ برابر افزایش یافت
پیشخوان - خوی
فرماندار خوی:

کشفیات مواد مخدر در خوی ۳ برابر افزایش یافت

مهر 13, 1402۸:۱۷ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 دقیقه 50

فرماندار خوی گفت: کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش یافت.

به گزارش حرف رک، ذبیح‌الله کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش با اعلام این خبر، اظهار کرد: با تلاش نیرو‌های فراجا و نظامی و امنیتی شهرستان خوی از ابتدای امسال ۵۳۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده که نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

فرماندار خوی با تقدیر از تلاش‌های فراجا و سایر نهاد‌های امنیتی و نظامی در مبارزه با مواد مخدر افزود: در این مدت سه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در خوی متلاشی و ۱۴ نفر قاچاقچی حرفه‌ای نیز دستگیر شدند.

کاظمی با اشاره به نقش مردم و طرح‌های انتظامی خوی در افزایش کشفیات مواد مخدر، افزود: این افزایش کشفیات در راستای هدفمندکردن طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ حاصل شده که دراین‌ارتباط نقش گزارش‌های مردمی در روند این کشفیات بسیار پررنگ بوده است.

وی در ادامه بر ضرورت مشارکت هرچه بیشتر خانواده‌ها و اولیا و مربیان مدارس در افزایش آگاهی‌های اجتماعی و آسیب‌شناسی در زمینه اعتیاد و مواد مخدر تأکید کرد و گفت: از همکاری و همراهی شهروندان در زمینه شناسایی افراد متخلف که به امنیت اجتماعی و اقتصاد جامعه ضربه می‌زنند، قدردانی کرد و از شهروندان خواست تا گزارش‌های خود را در موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×