» اجتماعی » کمربندی خوی به‌نام شهدای خدمت مزین می‌شود
اجتماعی - پیشخوان - خوی
شهردار خوی:

کمربندی خوی به‌نام شهدای خدمت مزین می‌شود

خرداد 9, 1403۱۰:۵۰ ق٫ظ 40

شهردار خوی گفت: در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و مکتب شهدای خدمت یکی از کمربندی‌های جدید خوی بنام شهدای خدمت مزین می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» حسن نصرالله‌پور در گفتگو با خبرنگار «آذرباخیش» با اشاره به حادثه جان‌سوز بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهان اظهار کرد: خبر تلخ و دردناک حادثه بالگرد و در پی آن شهادت خادمین ملت در این حادثه باعث تأسف و تألم مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان شد و ملت شهیدپرور ایران را بسیار متأثر کرد.

شهردار خوی گفت: امروز نتیجه زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شهید والامقام آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت در حوزه دیپلماسی، اقتصادی، عمرانی و محرومیت‌زدایی آشکار و بر همگان عیان است.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری یکی از کمربندی‌ها بنام شهدای خدمت از طرف شهرداری خوی پیشنهاد و توسط شورای شهر تصویب شد، گفت: در پی شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور انقلابی و همراهانش و به‌پاس قدردانی از زحمات ارزنده و یادبود این شهدا، پیشنهاد نام‌گذاری کمربندی جدید پشت نمایشگاه اتومبیل به نام شهدای خدمت انجام و تصویب شد.

نصرالله‌پور افزود: این نام‌گذاری‌ها موجب زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و خدمات مخلصانه چهره‌های شاخص و جهادی انقلاب ازجمله رئیس‌جمهور محبوب و مردمی در اذهان عمومی باقی‌مانده و نسل‌های بعدی نیز شناخت بیشتر و بهتری از این خادمان ملت پیدا خواهند کنند.

ویاظهار داشت: امروز مجموعه شهرداری و شورای شهر خوی با تمام توان بر توسعه و آبادانی شهر خوی قدم برمی‌دارد و اقدامات فاخری در حوزه عمران، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره صورت‌گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شاهد تحول عظیمی در شهر خوی هستیم ادامه داد: نهضت مسیرگشایی، آسفالت‌ریزی و ایجاد کمربندی‌ها و خیابان‌های جدید در شهر خوی موجب شده تا مردم خوی به‌راحتی در هر کوچه و محله‌ای شاهد عملیاتهای عمرانی این شهرداری باشند.

شهردار خوی گفت: کمربندی شهید سلیمانی، کمربندی پشت پارک ملت، کمربندی پشت نمایشگاه‌های اتومبیل، خیابان 30 متری امتداد شیخ نوایی از جمله پروژه‌های فاخری است که هم در حوزه ترافیک و هم در توسعه شهر تاثیر بسزایی خواهند داشت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×