» اخبار استان » کمک ۲۰ میلیاردی مردم مهاباد به تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت
اخبار استان - پیشخوان - مهاباد
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مهاباد مطرح کرد:

کمک ۲۰ میلیاردی مردم مهاباد به تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت

مهر 12, 1402۰:۰۶ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 40

مدیر آموزش وپرورش گفت:در سال جاری خیران مهاباد حدود ۲۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک، اسعد رسولی در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ با اشاره به اینکه، رسول اعظم (ص) کاملترین الگو برای بشریت است، اظهارکرد: حضرت محمد (ص) نمونه‌ای برتر از صفات اخلاقی و رفتاری بود که ما هم باید سعی کنیم در زندگی خود به آن‌ها عمل کنیم.

وی تصریح کرد: ایشان، به کودکان، بسیار ابراز علاقه و محبت و با آنها بازی می‌کردند و در حق کودکان دعا و آنها را به خیر و صلاح تشویق می‌‌کرد همچنین، آن چه که حضرت محمد (ص) برای بچه‌های خود انجام می‌داد، برای بچه‌هایی دیگران هم انجام می‌داد.

مدیر آموزش‌وپرورش مهاباد بیان کرد: بنابراین مسلمانان باید به همین شکل با بچه‌های دیگران با الگوبرداری از رفتار پیامبر اسلام عمل کنند، درک و حساسیت نسبت به نیازها و مشکلات آن‌ها نیز داشته باشند.

وی عنوان کرد: در سال جاری خیران مهاباد حدود ۲۰ میلیارد ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند و در این راستا نزدیک به یک هزار بسته نوشت‌افزار و لوازم‌تحریر بین دانش‌آموزان نیازمند مهاباد توزیع کردند.

رسولی بیان کرد: در سال گذشته با کمک مردم خیر مهاباد در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری‌شده بود و در سال جاری هم با رشد چشمگیری مواجه هستیم.

لازم به ذکر است، در سال جاری نزدیک به دو میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است و در سریع‌ترین زمان ممکن در میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

بیش از ۳۴۰ مدرسه مهاباد امروز میزبان جشن عاطفه‌ها بودند دانش‌آموزان که در مهرماه مهربانی منتظر دستان پر سخاوت شما خیران هستند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×