» اجتماعی » گازرسانی ۲۹ روستای پیرانشهر در هفته دولت
گازرسانی
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
رئیس اداره گاز پیرانشهر خبر داد:

گازرسانی ۲۹ روستای پیرانشهر در هفته دولت

مرداد 8, 1403۸:۳۰ ق٫ظ 30

رئیس اداره گاز شهرستان پیرانشهر گفت: در هفته دولت، ۲۹ روستای پیرانشهر به شبکه گاز متصل خواهند شد که این پروژه‌ها شامل چهار پروژه اصلی است که به صورت جدی در دست اجرا هستند.

یونس آذریون در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «حرف رک» با بیان اینکه، در هفته دولت، ۲۹ روستای پیرانشهر به شبکه گاز متصل خواهند شد، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل چهار پروژه اصلی است که به صورت جدی در دست اجرا هستند و در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌‌رسد شامل پروژه گازرسانی به چهار روستای محور گرده‌سور، ۱۵ روستای محور ریک‌آباد، و احداث خط تغذیه روستاهای محورهای ریک‌آباد و کوپر است.

رئیس اداره گاز پیرانشهر با اشاره به پروژه‌های متعدد در دست اجرای این شهرستان، افزود: یکی دیگر از پروژه‌های مهم، گازرسانی به ۲۶ روستای محور بسطام‌بیگ است که از این تعداد، ۱۰ روستا پیشتر به شبکه گاز متصل شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که طی هفته دولت سال جاری، مشعل گاز در ۱۰ روستای دیگر این محور روشن شود.

وی همچنین از پروژه بزرگ گازرسانی به مرز تمرچین خبر داد و تاکید کرد: این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و با اجرای این پروژه‌ها، میزان بهره‌مندی خانوارهای روستایی پیرانشهر از نعمت گاز از ۸۸ درصد به ۹۸ درصد افزایش خواهد یافت.

آذریون بیان کرد: در حال حاضر، تعداد مشترکین بهره‌مند از گاز در این شهرستان به ۴۵ هزار مشترک شهری و روستایی می‌رسد.

وی در ادامه افزود: افزایش بهره‌مندی روستاییان از گاز طبیعی نه تنها به بهبود کیفیت زندگی آنها کمک می‌کند، بلکه تأثیرات مثبت زیادی بر اقتصاد محلی دارد، کاهش هزینه‌های سوختی، کاهش آلودگی هوا، و تسهیل در فرآیندهای صنعتی و کشاورزی از جمله مزایای این پروژه‌ها هستند.

آذریون همچنین تاکید کرد: تمامی مراحل اجرایی این پروژه‌ها با رعایت کامل استانداردها و اصول ایمنی انجام می‌شود تا از هرگونه خطر و حادثه احتمالی جلوگیری شود.

رئیس اداره گاز پیرانشهر همچنین از حمایت و همکاری مستمر نهادهای مختلف دولتی و محلی در اجرای این پروژه‌ها قدردانی کرد و افزود: این همکاری‌ها نقش بسیار مهمی در تسریع و بهبود فرآیند گازرسانی به مناطق مختلف داشته است.

آذریون در پایان از تمامی شهروندان خواست تا در حفظ و نگهداری از تأسیسات گازی همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا نشت گاز، بلافاصله با شماره‌های اضطراری شرکت گاز تماس بگیرند تا تیم‌های فنی بتوانند به سرعت وارد عمل شوند و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×