» اخبار استان » شاهین دژ » یادواره ۵۵۰ شهید سرافراز شاهین‌دژ برگزار می شود
شاهین دژ
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ:

یادواره ۵۵۰ شهید سرافراز شاهین‌دژ برگزار می شود

مرداد 4, 1402۴:۱۳ ب٫ظ 110

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ، گفت: یادواره ۵۵۰ شهید سرافراز شهرستان شاهین‌دژ در مسجد جامع حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان برگزار می شود.

به گزارش حرف رک، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفتگو با خبرنگار شاهین‌دژ پیام از برگزاری یادواره ۵۵۰ شهید سرافراز شهرستان شاهین دژ خبر داد و گفت: این مراسم معنوی شهدایی با سخنرانی سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی، روز دوشنبه ۹ مردادماه در مسجد جامع حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ با بیان اینکه انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است، اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان، آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

وی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، برای رسیدن به اهداف شوم خود، فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کم‌رنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ با بیان اینکه، همه باید از آرمان‌های شهدا دفاع کنند، افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان، وظیفه همگانی است، تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت‌ها به اهداف پلید خود، دست یابند.

سرهنگ یوسفی در پایان از مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شاهین‌دژ، دعوت کرد بار دیگر با حضور خود در این مراسم معنوی به مجلس شهدا زینت بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×