» اجتماعی » ۲۱۵ حادثه در جاده‌های آذربایجان غربی اتفاق افتاد
اجتماعی - اخبار استان
در تابستان امسال؛

۲۱۵ حادثه در جاده‌های آذربایجان غربی اتفاق افتاد

مهر 5, 1402۷:۴۰ ق٫ظ 20

سرپرست هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: در سه‌ماهه تابستان امسال ۲۱۵ حادثه رانندگی در جاده‌های آذربایجان غربی اتفاق افتاده است.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار حرف رک، اظهار کرد: از اول تیر تا ۳۱ شهریور سال جاری مجموعاً در اثر حوادث رخ‌داده، هشت هزار و ۵۹۷ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد ۷۹۵ مورد در جاده‌های استان رخ‌داده است.

وی تصریح کرد: مجموعه کل آسیب‌دیدگان در این باره زمانی هشت هزار و ۵۴۰ نفر بود که از این تعداد ۷۵۱ نفر در جاده‌های استان دچار آسیب‌دیدگی شدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی اطهار کرد: ۲۴۴ نفر طی عملیات هلال‌احمر طی این مدت نجات یافته‌اند که از این تعداد ۲۱۷ نفر به مراکز درمان انتقال‌یافته و ۲۷ نفر به‌صورت سرپایی درمان شدند که آمار نجات‌یافتگان جاده‌ای ۱۷۷ نفر بود.

وی تصریح کرد: در سه ماه گذشته ۴۹۵ نفر در اثر سیل و آب‌گرفتگی، ۵۶ نفر در کوهستان و ۶۶ نفر در حوادث شهری آسیب‌دیده و از خدمات هلال‌احمر استان بهره‌مند شدند.

محبوبی بیان کرد: در این بازه زمانی ذکر شده، ۱۶۲ نفر اسکان یافتند که ۱۶۱ نفر توسط هلال‌احمر استان که در اثر وقوع سیل و آب‌گرفتگی نیازمند کمک بودند، اسکان داده شدند.

وی اظهار کرد: در سه‌ماهه نخست تابستان سال جاری نیز، ۶ هزار و ۵۳۶ نیروی عملیاتی در قالب ۷۱۰ تیم به عملیات اعزام و به ارائه خدمات پرداختند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×