» اجتماعی » ۸ مصدوم و فوتی در جاده‌های آذربایجان‌غربی
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد:

۸ مصدوم و فوتی در جاده‌های آذربایجان‌غربی

فروردین 1, 1403۷:۲۶ ق٫ظ 70

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: روز گذشته تصادفات جاده‌ای در استان هشت مصدوم و فوتی برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» از مصدومیت و فوت هشت نفر از هم‌استانی‌ها در جاده‌های استان آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۲:۰۸ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲؛ در محور تکاب – تخت سلیمان واژگونی یک دستگاه خودروی پراید گزارش شد.

وی تصریح کرد: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات تخت سلیمان شهرستان تکاب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به رهاسازی فرد متوفی و تحویل آن به مراجع ذی‌صلاح و انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین این حادثه و انتقال آنها به مرکز درمانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌غربی از واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان در جاده مهاباد به سردشت خبر داد و عنوان کرد: ساعت ۰۷:۲۶ روز سه شنبه ۲۹ اسفند ماه در جاده مهاباد – سردشت واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه یک مصدوم داشت که بعد از انجام رهاسازی و اقدامات پیش بیمارستانی مصدوم حادثه را به مرکز درمانی انتقال دادند.

واژگونی یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس

محبوبی تصریح کرد: ساعت ۰۹:۳۵ روز سه شنبه ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ ؛ در جاده مهاباد – سردشت نیز یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس واژگونی شد.

وی بیان کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد: این حادثه نیز مصدوم داشت که دچار ترومای سر و گردن شده بود بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدوم حادثه  به مرکز درمانی انتقال داده شد.

برخورد دو دستگاه پژو در محور پیرانشهر – نقده ۴ مصدوم داشت 

محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۱۸ روز گذشته ؛ در جاده پیرانشهر – نقده برخورد پژو پارس و پژو ۴۰۵ گزارش شد.

وی بیان کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت: این حادثه چهار مصدوم داشت که بعد از رهاسازی و اقدامات پیش بیمارستانی مصدومین حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×