» اجتماعی » آزادی ۱۴ زندانی واجد شرایط از زندان خوی
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی مطرح کرد:

آزادی ۱۴ زندانی واجد شرایط از زندان خوی

مهر 15, 1403۷:۳۶ ق٫ظ 10

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از آزادی 14 زندانی واجد شرایط از زندان خوی خبر داد.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به ازادی 14 زندانی واجد شرایط از زندان خوی اظهار کرد: در نتیجه بازدید از زندان خوی ۱۴ نفر از زندانیان واجد شرایط که محکومیت‌های مالی و جرایم غیرعمد داشتند، با تدابیر اتخاذ شده آزاد شدند.

وی همچنین افزود: یکی از برنامه‌های مستمر مدیران دادگستری استان، بازدید از زندان‌ها و رسیدگی به مشکلات زندانیان در حوزه‌های قضایی مختلف است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در خصوص بازدید شبانه از زندان عنوان کرد: این بازدید بخشی از برنامه‌های مستمر ما در راستای نظارت بر وضعیت زندانیان و بررسی پرونده‌های قضایی آنان است.

وی ادامه داد: شب گذشته به همراه همکارانم به زندان خوی رفتیم و از بندهای مختلف آن بازدید به عمل آمد هدف اصلی ما رسیدگی مستقیم به درخواست‌ها و مشکلات زندانیان بود و خوشبختانه توانستیم به صورت چهره به چهره با بسیاری از آنان گفتگو کنیم.

عتباتی تصریح کرد: در این بازدید شبانه، وضعیت قضایی تعداد زیادی از زندانیان مورد بررسی قرار گرفت. خوشبختانه توانستیم با بررسی‌های لازم، ۱۴ نفر از زندانیانی که جرایم غیرعمد و محکومیت‌های مالی داشتند و واجد شرایط بودند را آزاد کنیم. این اقدام در راستای کاهش تعداد زندانیان و کمک به بازگشت آنان به جامعه صورت گرفت.رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ما همچنان بر تداوم این بازدیدها و افزایش سطح نظارت‌ها تأکید داریم. همچنین برنامه‌هایی برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و ارائه خدمات بهتر به زندانیان در دست اجرا داریم تا بتوانیم شرایط بهتری برای بازگشت سالم آن‌ها به جامعه فراهم کنیم.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×