» اجتماعی » آغاز عملیات مرمت و بهسازی پیاده‌روهای مهاباد
اجتماعی - پیشخوان - مهاباد
شهردار مهاباد خبر داد:

آغاز عملیات مرمت و بهسازی پیاده‌روهای مهاباد

تیر 6, 1403۱۲:۱۸ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 60

شهردار مهاباد گفت: در راستای سیاست‌های مدیریت شهری مبنی بر انسان‌محوری، افزایش کیفیت زندگی، تسهیل در ایمنی و تردد عابرین پیاده عملیات بهسازی و مرمت پیاده‌روهای بافت مرکزی شهر را طی این دوره کاری آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف‌رک» بابک رستم‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: در راستای ترمیم معابر و پیاده‌روهای سطح شهر، با تلاش و همت همکاران حوزه معاون فنی و عمران شهرداری مهاباد، اجرای سنگ‌فرش در مسیر ضلع شرقی پیاده‌روی خیابان میدان ملاجامی ضلع جنوبی و شرقی به بهترین شکل و باکیفیت عالی انجام شده است.

وی تصریح کرد: پیاده‌روها نقش بسیار مهمی در منظر شهری دارند نت‌ها به‌راحتی شهروندان در پیاده‌روی کمک می‌کند، بلکه فضای عمومی شهر را زیباتر و دلپذیرتر می‌سازند باتوجه‌به اهمیت اجتماعی و فرهنگی پیاده‌روها، لازم است که به مرمت و تعویض آن‌ها توجه کافی شود.

شهردار مهاباد دررابطه‌با با این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف اساسی مدیریت شهری، تحقق حضور و تعاملات اجتماعی فعال در فضاهای شهری و ترویج مفهوم شهر پایدار است.

وی در ادامه افزود: شهر پایدار که هویت، روح، و معنا به فضاهای خود می‌بخشد، تا جایگاه مناسب خود را در زندگی شهروندان برپا کند این نگرش بهبود کیفیت زندگی شهروندان را تضمین و همچنین، باعث افزایش سطح رفاه جامعه محلی می‌گردد و به حفظ منابع طبیعی و حفظ هویت فرهنگی کمک بسزایی می‌کند از طرف دیگر، فضای عمومی پذیرش و همبستگی را ترویج کرده و بازدهی اقتصادی و اجتماعی شهر را بهبود می‌بخشد.

بابک رستم‌پور خاطرنشان کرد: در چارچوب سیاست‌های مدیریت شهری مبتنی بر انسان‌محوری، شهرداری به‌منظور افزایش کیفیت زندگی و تسهیل در امور ایمنی و تردد عابرین پیاده، عملیات بهسازی و مرمت پیاده‌روهای بافت مرکز شهر را آغاز کرده است این عملیات شامل مناطق مختلف از جمله خیابان جمهوری، خیابان صلاح‌الدین ایوبی (غرب و شرق)، خیابان طالقانی (شرق) و مسیر سید نظام تا چهارراه میدان آرد است با پروگرس فعال در فعالیت‌های فیزیکی و با استقبال گسترده شهروندان، این طرح‌ها به‌خوبی پذیرفته شده‌اند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×