» اخبار استان » آغاز پروژه عمرانی کمربندی منطقه فجر مهاباد
اخبار استان - مهاباد
شهردار مهاباد مطرح کرد:

آغاز پروژه عمرانی کمربندی منطقه فجر مهاباد

خرداد 29, 1403۱:۴۵ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 20

شهردار مهاباد گفت: آغاز پروژه عمرانی و ترافیکی در منطقه شمال و جنوب شهر توسط شهرداری، باهدف تسهیل در تردد شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

بابک رستم‌پور در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» اظهار کرد: شهرداری مهاباد با تمرکز بر توسعه عدالت‌محور، به‌منظور رفع نیازهای شهروندان و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار، در حال بتن‌ریزی کوچه‌های منطقه کوی استاد هژار است این اقدام به‌منظور ارائه خدمات به مناطق کم‌برخوردار شهرستان توسط همکاران حوزه‌های فنی و عمرانی شهرداری در دست اقدام است.

بابک رستم‌پور دررابطه‌با عملیات عمرانی پروژه کمربندی منطقه فجر بیان کرد: همکاران حوزه معاونت فنی و عمران شهرداری مهاباد، دو روز قبل از عید سعید قربان اقدام به جدول‌گذاری این مسیر کردند تا برای هدایت آب‌های سطحی در پروژه عمرانی کمربندی منطقه فجر به پیام‌نور مشکلی نداشته باشد.

رستم‌پور تصریح کرد: پروژه عمرانی و ترافیکی در حال اجرای شمال و جنوب شهر مهاباد توسط شهرداری، باهدف تسهیل در تردد شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهردار مهاباد بیان کرد: این پروژه‌ها، از جمله احداث چند کمربندی، به‌منظور بهبود دسترسی به مناطق مختلف شهر و کاهش آسیب‌پذیری ناشی از ترافیک، اجرا می‌شوند رینگ‌های ارتباطی نقش مؤثر و حیاتی در حل مشکلات ترافیک دارند و باعث بهبود جابه‌جایی و رفت‌وآمدهای شهروندان در سطح شهر می‌شوند.

وی افزود: ترافیک یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه مردم شهرستان است و همچنین مدیریت شهری یک چالش به شمار می‌رود، برای برطرف‌کردن این مشکل شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد با اقدامات مثبت و دوراندیشانه خود در حال اجرای دو کمربندی در شمال و جنوب شهر هستند، با این توصیف که یکی از شیوه‌های مؤثر برای حل مشکل ترافیک و تردد آسان، ایجاد رینگ ارتباطی بین دو منطقه و همچنین در دسترسی به مناطق مختلف شهر است.

بابک رستم‌پور در پایان گفتگو به ترمیم و روکش آسفالت معابر و خیابان‌های منطقه پشت تپ اشاره کرد و گفت: بنا به نیازسنجی و پیش‌بینی‌های انجام شده عملیات روکش و ترمیم آسفالت کوچه‌های پشت تپ طرف مدرسه و کوچه‌های منتهی به مسجد خزایی توسط همکاران حوزه معاونت عمران شهرداری مهاباد، انجام شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×