» اجتماعی » آماده‌سازی ۵۶۱ شعبه اخذ رای در ارومیه
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
فرماندار ارومیه خبر داد:

آماده‌سازی ۵۶۱ شعبه اخذ رای در ارومیه

تیر 14, 1403۰:۰۸ ق٫ظ 20

فرماندار ارومیه با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه گفت: روز جمعه در قالب شعبات رای ثابت و سیار تعداد 561 شعبه اخذ و 12 هزار نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات پرشکوه و ایمن در خدمت مردم خواهد بود.

غلامحسین عماری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با بیان اینکه خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق بزرگی است که رئیس‌جمهور شهیدمان با شهادت اجر این خدمت را گرفتند اظهار کرد: مسیر خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا مزین است.

فرماندار ارومیه به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۸ تیر اشاره و تأکید کرد: ملت شریف ایران علی‌رغم برخی کاستی‌ها، همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب هستند با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی باری دیگر ارادت و وفاداری خود را به‌نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت خواهند کرد.

عماری نیز به حضور پررنگ مردم استان آذربایجان غربی، به‌خصوص شهرستان ارومیه در این دوره از انتخابات، اشاره کرد و گفت: استان سلحشور آذربایجان غربی و ارومیه غیرتمند بار دیگر مشارکت اجتماعی و سیاسی خود را در روز جمعه ۱۵ تیرماه به نمایش خواهند گذاشت.

فرماندار ارومیه با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تصریح کرد: دستگاه‌های اداری باید با تلاش‌های شبانه‌روزی به حل و رفع مشکلات جامعه بپردازند در این راستا آذربایجان غربی و ارومیه دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیاری است که باید باکنار گذاشتن بحث‌های قومیتی که کار دشمن برای تفرقه‌افکنی است با استفاده از ظرفیت‌ها برای توسعه استان و شهر ارومیه گام برداریم و ضعف‌ها را جبران کنیم.

عماری با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه گفت: روز جمعه در قالب شعبات رای ثابت و سیار تعداد 561 شعبه اخذ و 12 هزار نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات پرشکوه و ایمن در خدمت مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: مطابق اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور، فرآیند اخذ رأی از رأی‌دهندگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۴/۱۵ در شعب اخذ رأی سراسر کشور و ارومیه آغاز می‌شود.

فرماندار ارومیه افزود: شهروندان برای شرکت در انتخابات، کارت ملی یا شناسنامه را به همراه داشته باشند و افرادی که شناسنامه‌های قدیمی دارند و کارت ملی ندارند، می‌توانند با ارائه شماره‌های ملی یا کد ملی خود نیز رأی دهند همچنین، برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی، ارائه کارت ملی الزامی است.
وی ضمن قدرانی از زحمات اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار رویداد ملی و انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصحاب رسانه با زحمات بی‌شاعبه خود در تلاش هستند که برگزاری انتخابات ایمن و شفاف در میهن اسلامی را به جهان و جهانیان مخابره کنند که این اقدام قابل تقدیر و تجلیل است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×