» اجتماعی » آمادگی توأم با اقتدار پلیس برای انتخابات پرشور
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی تاکید کرد:

آمادگی توأم با اقتدار پلیس برای انتخابات پرشور

تیر 15, 1403۱۰:۱۰ ق٫ظ 50

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: تمامی فعالیت‌هایی که به برهم زدن نظم و امنیت جامعه منجر شوند، تحت نظارت و کنترل انتظامی استان قرار دارند.

سردار رحیم جهانبخش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، از آمادگی پلیس برای انتخاباتی پرشور خبر داد و اظهار کرد: با آمادگی کامل و تلاش شبانه‌روزی، اجازه نخواهیم داد کوچکترین خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم، به ویژه در بحث انتخابات، وارد شود.

وی افزود: انتخابات، رزمایش بزرگ ملت ایران است که حضور پرشور و شعور مردم در این رزمایش، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد و باید تمامی مردم پای صندوق‌های را حضور حداکثری داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هرگونه اقدام مجرمانه‌ای مانند تلاش برای تشویش اذهان عمومی، سیاه‌نمایی و شایعه‌پراکنی، هرگونه دعوت به عدم مشارکت در انتخابات و هر فعالیتی که به برهم زدن نظم و امنیت جامعه منجر شود، در رصد انتظامی استان قرار دارد، افرادی که با صف‌آرایی سعی می‌کنند در مقابل اراده مردم بایستند، پاسخ خود را از طریق حمایت‌های پلیس مشاهده خواهند کرد.

وی به اهمیت همبستگی و مشارکت همگانی در انتخابات اشاره کرد و گفت: پلیس در کنار مردم و برای مردم است و امنیت انتخابات را با تمامی توان تضمین می‌کند.

جهانبخش افزود: هدف اصلی ما ایجاد محیطی امن و آرام برای شرکت گسترده مردم در انتخابات است، تا بتوانند بدون دغدغه به پای صندوق‌های رای بروند و نظر خود را ابراز کنند.

وی همچنین از همکاری نزدیک پلیس با سایر نهادهای امنیتی و اجرایی در ایام انتخابات خبر داد و اظهار داشت: تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌ها برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم ضروری است. وی تاکید کرد که تمامی نیروهای انتظامی با آمادگی کامل و با استفاده از تجهیزات مدرن، برای حفظ امنیت انتخابات در سراسر استان مستقر خواهند شد.

در پایان، فرمانده انتظامی استان آذربایجان ‌غربی از مردم خواست تا با همکاری و مشارکت فعال، به حفظ امنیت و آرامش جامعه کمک کنند و افزود: هرگونه اطلاعات و گزارش‌های مشکوک می‌تواند به پلیس ارائه شود تا با سرعت و دقت لازم مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×