» اجتماعی » آمادگی توام با اقتدار پلیس برای انتخابات
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خبر داد:

آمادگی توام با اقتدار پلیس برای انتخابات

تیر 8, 1403۱۲:۰۳ ب٫ظ 30

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی گفت: هرگونه فعاليتي که به برهم زدن نظم و امنيت جامعه منتج شود، در رصد انتظامي استان است.

سردار رحیم جهان‌بخش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» از آمادگی توام بااقتدار و هوشمندی پلیس برای انتخابات پرشور خبر داد و اظهار کرد: با آمادگی، تلاش شبانه‌روزی و هوشمندانه نمی‌گذاریم کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم عزیزمان به‌ویژه در بحث انتخابات وارد شود.

وی با تأکید بر اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری، اجازه کوچک‌ترین خلل امنیتی و انتظامی در برپایی هر چه باشکوه‌تر این حماسه بزرگ را نخواهیم داد، گفت: انتخابات رزمایش بزرگ ملت ایران است که حضور پرشور و شعور مردم در این رزمایش، دوستان را امیدوار و دشمنان را مأیوس و ناامید خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: افعال مجرمانه‌ای همچون تلاش برای تشویش اذهان عمومی، سیاه‌نمایی و شایعه‌پراکنی، هرگونه دعوت به عدم مشارکت در انتخابات و هرگونه فعالیتی که به برهم‌زدن نظم و امنیت جامعه منتج شود، در رصد انتظامی استان بوده و کسانی که با صف‌آرایی سعی می‌کنند در مقابل اراده مردم بایستند پاسخ خود را از طریق حمایت‌های پلیس مشاهده خواهند کرد.

یادآور می‌شود: آموزش به مردم در مورد روش‌های ایمنی در انتخابات، شناسایی تقلب و اطلاع‌رسانی در مورد حقوق و وظایف انتخابی می‌تواند امنیت را افزایش دهد.

خاطرنشان می‌شود حضور پلیس در امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است. بیش از ۲۲۰ هزار نیروی پلیس که نزدیک به ۱۹۰ هزار نفر آنها در پای صندوق‌های رأی‌گیری حضور دارند، از آغاز تا پایان شمارش آرا حضور و رصد، پایش و تأمین امنیت انتخابات را عهده‌دار هستند. این تلاش‌ها نه‌تنها اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان اثبات می‌کند، بلکه نیز به نگهداری از نظام و انقلاب کمک می‌کند. همچنین، پلیس در سه سطح پیگیری امنیت انتخابات قرار دارد: از مراسم و تبلیغات تا رصد بداخلاقی‌ها در میان نامزدها و طرف‌داران این تلاش‌ها باعث ایجاد انسجام ملی و حفظ امنیت در کشور می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×