» اجتماعی » آمادگی راهداری آذربایجان غربی برای نوروز ۱۴۰۳
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

آمادگی راهداری آذربایجان غربی برای نوروز ۱۴۰۳

اسفند 16, 1402۶:۳۹ ق٫ظ 30

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آمادگی کامل این مجموعه برای اجرای طرح نوروزی خبر داد و عملکرد اداره کل در نیمه دوم سالجاری را روبه‌رشد دانست.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با اعلام آمادگی این اداره کل برای اجرای طرح نوروزی در استان، اظهار داشت: با پایان‌یافتن فصل سرما و کسب نمره خوب در این دوره، با تمام توان برای استقبال از نوروز ۱۴۰۳ آماده هستیم.

وی تصریح کرد: مدیران باید خود را برای خدمت‌رسانی به مردم آماده کنند؛ بنابراین در مرزها باید از همه قدرت پرسنل استفاده شود تا توقف ناوگان و مسافرین عبوری از مرز کمتر شود و بتوانیم رضایت مردم را بالا ببریم.

دست‌نشان افزود: عملکرد ادارات شهرستانی و استانی در سال جاری و به‌خصوص در نیمه دوم آن در حال افزایش بوده و باید در سال آینده این روند ادامه داشته باشد؛ چون ظرفیت زیادی برای بهبود خدمت داریم.

وی یادآور شد: در دوره دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان راهداران استان با همکاری خوبی عمل کردند و با انجام چند عملیات محورهای روستایی استان را باز کردند تا مردم به‌آسانی به صندوق‌های رأی دسترسی پیدا کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در ادامه گفت: اتحاد و همدلی کلید بزرگ موفقیت مجموعه راهداری است و این امر سبب شده است که همیاری در این مجموعه زیادتر شود.

دست‌نشان دربارهٔ حوزه ایمنی گفت: مقام عالی وزارت و ریاست سازمان توجه ویژه‌ای به ایمنی دارند که با تلاش شما و همکارانتان نصف نقاط حادثه‌خیز در سطح استان رفع شده که بیشتر از انتظارات و برنامهٔ ابلاغی بود و این عمل قابل‌ستایش است.

وی با تأکید بر انجام ساخت‌وسازهای مجاز در حریم راه‌ها گفت: حفظ حرائم برای ما از اولویت‌های اصلی است، ساخت‌وسازها در حریم راه‌ها باید کنترل شود و به این منظور انتظار می‌رود گشت‌های کنترلی راهداری در طول محورها افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاش‌های حوزه روابط‌عمومی گفت: خدمات ارزشمند خود را باید منعکس کنید، مردم و مسئولان باید ببینند و بدانند که چه زحمات و ایثارهایی در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×