» اخبار استان » آیت‌الله رئیسی اسوه تعهد و خدمت بود
اخبار استان - پیشخوان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

آیت‌الله رئیسی اسوه تعهد و خدمت بود

خرداد 1, 1403۸:۰۵ ق٫ظ 40

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با تلاش‌های بی‌وقفه و تعهدی مثال‌زدنی، در قلب مردم جای داشت، حضور مستمر او در میان مردم و انجام فرائض دینی با اخلاص، از وی چهره‌ای مردمی و الهام‌بخش ساخت همواره به عنوان الگویی برای مسئولان و جوانان باقی خواهد ماند.

حجت‌السلام محمدحسین بیاتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام‌جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ایشان در این سانحه هوایی به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، اظهار کرد: سانحه تلخ و جانگداز که منجر به شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور محبوب ملت ایران، و جمعی از همراهان ایشان شد، موجی از غم و اندوه را در دل‌های مردم ایران برانگیخت و داغی عمیق بر قلوب مؤمنان برجای گذاشت.

وی تصریح کرد: این فقدان بزرگ، نه تنها برای خانواده‌ها و نزدیکان آنان بلکه برای تمام ملت ایران، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است و در این روزهای سخت، وحدت و همبستگی ملی بیش از پیش اهمیت می‌یابد و ملت ایران با توکل به خداوند و تأسی به آموزه‌های اهل‌بیت (ع)، راه این شهدا را با استواری و عزمی راسخ ادامه خواهند داد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، فردی پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، متعهد، صالح و مردمی بود و در انجام وظایف دینی و مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره نمونه‌ای بارز از تعهد و اخلاق بود.

وی افزود: هنگام تشرف به مشهد، یک ساعت پیش از اذان به حرم مطهر رضوی می‌رفت و نماز شب را در آنجا اقامه می‌کرد که این نشان‌دهنده عمق ایمان و ارتباط ویژه او با اهل بیت (ع) بود.

بیاتی بیان کرد: علاوه بر آن، این شهید بزرگوار با حضور مستمر در میان مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها، همواره در دل‌ها جای داشت و به عنوان الگویی برای مسئولان و جوانان انقلابی شناخته می‌شد. یاد و خاطره این شهید بزرگوار، الهام‌بخش راه‌های آینده و مایه امید و انگیزه برای ادامه مسیر خدمت به کشور و دین خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: با اطمینان کامل، در سایه عنایات حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا و با تلاش‌های پیگیرانه و جهادی مسئولان جمهوری اسلامی ایران، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند، هیچ خللی در روند اجرایی کشور به واسطه فقدان این مجاهدان به وجود نخواهد آمد.

بیاتی تصریح کرد: از این رو، ملت ایران با اتکاء به نیروی ایمان و عزم راسخ، مسیر پیشرفت و تعالی را با قدرت بیشتری طی خواهد کرد و همچنان در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، و فرهنگی به سوی اهداف بلند خود گام برخواهد داشت، حضور پرشور و همدلی مردم، در کنار رهبری هوشمندانه، تضمین‌کننده موفقیت و سربلندی ایران اسلامی در برابر چالش‌ها و تهدیدات خواهد بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×