» اخبار استان » اتحاد مسلمانان رمز نابودی رژیم صهیونیستی است
اخبار استان - پیرانشهر - پیشخوان - سیاسی
روحانی اهل سنت:

اتحاد مسلمانان رمز نابودی رژیم صهیونیستی است

آبان 12, 1402۹:۰۰ ق٫ظ 40

جنایات رژیم صهیونیستی و نقش آمریکا در این جرم بسیار بوده و این جنایت‌ها با پشتبانی کامل از طرف آمریکای جهانخوار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، ماموستا کامل رحمت پور در گفتگو با خبرنگار روژنیوز، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی و نقش آمریکا در این جرم بسیار بوده و این جنایت‌ها باپشتیبانی کامل از طرف آمریکای جهان‌خوار بوده است.

این روحانی اهل‌سنت با اشاره به اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی از زمان شکل‌گیری و اشغال فلسطین، جنایات وحشتناکی علیه مردم این کشور انجام داده است، اظهار کرد: حملات نظامی، کشتارجمعی، اعدام‌های خشونت‌آمیز و آزار و اذیت مداوم در طول سال‌ها باعث رنج و روزهای تلخی برای مردم فلسطین شده و متأسفانه بیش از هزاران فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و خانواده‌ها به طور مداوم با دردها و رنج‌های بی‌پایان روبرو هستند.

وی با بیان اینکه بدون شک، حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی باز عوامل اصلی جنایات این رژیم منحوس است، تصریح کرد: آمریکای جنایت‌کار با ارائه کمک‌های مالی و نظامی، تسهیلات دیپلماتیک و حمایت سیاسی، رژیم صهیونیستی را در راه رسیدن به اهداف خود در فلسطین قوی‌تر ساخته و این حمایت‌ها منجر به تقویت نظامی رژیم، افزایش توانمندی نظامی و تجهیزات پیشرفته شده که در نهایت به جنایات بیشتر و شدیدتر علیه مردم فلسطین منجر شده است.

رحمت پور افزود: در دنیای امروز، ما شاهد حمایت‌های آمریکا و هم‌پیمانانش از رژیم صهیونیستی هستیم که نه‌تنها منجر به تقویت این رژیم جنایت‌کار شده، بلکه این کشور را نیز در جنایات وحشتناک علیه مردم و کودکان فلسطین شریک کرده است.

این روحانی اهل‌سنت با بیان اینکه مسلمانان جهان می‌توانند با اتحاد و یکدلی این غده سرطانی را از صحنه روزگار محو و نابود کنند، تصریح کرد: برای رسیدن به یک جهان عادلانه و پایان‌دادن به رنج و روزهای تلخ مردم مظلوم فلسطین، باید بر روی متوقف کردن حمایت‌های آمریکای جنایت‌کار از رژیم صهیونیستی کودک کش تمرکز و بر روی حقوق بشر و عدالت اصلاحی تأکید کرد.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×