» اخبار استان » اتحاد مسلمانان ضامن تقویت جبهه مقاومت است
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

اتحاد مسلمانان ضامن تقویت جبهه مقاومت است

آبان 1, 1403۸:۱۶ ق٫ظ 10

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: اتحاد مسلمانان نقش کلیدی در تقویت جبهه مقاومت و مقابله با استکبار جهانی دارد و موجب حمایت از ملت‌های مظلوم می‌شود.

حجت‌الاسلام منصور امامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» اظهار کرد: امروز ما در میان جنگی تمام‌عیار رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم که دشمنان با استفاده از ابزارهای نوین به دنبال تخریب جبهه مقاومت و تضعیف روحیه ملت‌های مسلمان هستند.

وی تصریح کرد: در این شرایط، راهی جز مبارزه و ایستادگی در برابر این تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی همچنین بر لزوم شناخت عظمت جبهه مقاومت تاکید کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم که از این جبهه مقدس حمایت کنیم و از شگردها و ترفندهای دشمن آگاه باشیم تا بتوانیم در این میدان نبرد رسانه‌ای پیروز شویم.

امامی خاطرنشان کرد: اتحاد مسلمانان نقش کلیدی در تقویت جبهه مقاومت و مقابله با استکبار جهانی دارد و موجب حمایت از ملت‌های مظلوم می‌شود.

وی به نقش مهم و بی‌بدیل زنان در حمایت از جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: زنان ما با ایثار و فداکاری، حتی طلاهای خود را برای حمایت از این جبهه تقدیم کرده‌اند.

امامی خاطرنشان کرد: این حرکت نشان از جایگاه والای مادران و همسران مقاومت دارد که نه تنها در میدان نبرد فیزیکی، بلکه در پشتیبانی معنوی و مالی از مقاومت نیز نقشی کلیدی ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: چنین اقدامات ایثارگرانه‌ای الهام‌بخش ملت‌ها و نشان‌دهنده اهمیت پشتیبانی مردمی از مقاومت است.

امامی در ادامه با تاکید بر اهمیت مواسات، یاری‌رساندن به نیازمندان و تبیین مولفه‌های جبهه مقاومت گفت: مواسات و همیاری از اصولی است که باید در حمایت از جبهه مقاومت به‌عنوان محور قرار گیرد و هر فرد با توجه به توانایی خود باید در این مسیر قدم بردارد.

وی افزود: تبیین درست و شفاف مفاهیم مقاومت و مبارزه، وظیفه‌ای بر دوش همگان است تا جامعه در مسیر درست حرکت کند و از خطرات و ترفندهای دشمنان مصون بماند.

امامی عنوان کرد: در روزهای اخیر بسیاری از هم‌وطنان به خصوص مادران طلاهای خود را به لبنان اهدا کرده‌اند که این اقدام، نشان‌دهنده روحیه فداکاری و ایثار ملت ایران در حمایت از ملت‌های مظلوم و تحت ستم است و یادآور نقش حیاتی حمایت‌های مردمی در تقویت جبهه مقاومت است.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×