» اجتماعی » اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری پسماندهای حریم جاده‌ها
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
در ارومیه انجام پذیرفت؛

اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری پسماندهای حریم جاده‌ها

شهریور 19, 1403۱۰:۳۹ ق٫ظ 00

طرح ضربتی جمع‌آوری پسماندها همچنان با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی و بر اساس دستورات جدید فرماندار ادامه خواهد یافت تا شاهد بهبود وضعیت حریم جاده‌ها و ارتقای سلامت محیط زیست شهرستان ارومیه باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» دومین جلسه طرح ضربتی جمع‌آوری پسماندهای حریم جاده‌های ارومیه به ریاست غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه برگزار شد. در این جلسه، دستگاه‌های مربوطه گزارش‌های خود درباره اقدامات و مشکلات پیش آمده از زمان آغاز طرح در روز شنبه را ارائه دادند.

فرماندار ارومیه در این جلسه نیز دستورات لازم برای بهبود و ادامه اجرای این طرح در مبادی مختلف ورودی شهرستان را صادر کرد.

دستگاه‌های متولی در این جلسه، پیشرفت‌های خود را به اطلاع فرماندار رساندند و مشکلات و چالش‌های موجود را مطرح کردند.
فرماندار شهرستان دستورالعمل‌های جدیدی برای بهبود عملکرد و رفع مشکلات در زمینه جمع‌آوری پسماندها صادر کرد و اقدامات و نظارت‌های مداوم بر روند اجرای طرح به منظور تحقق اهداف و حل مشکلات به‌طور مؤثر در حال برنامه‌ریزی و پیگیری است.

طرح ضربتی جمع‌آوری پسماندها همچنان با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی و بر اساس دستورات جدید فرماندار ادامه خواهد یافت تا شاهد بهبود وضعیت حریم جاده‌ها و ارتقای سلامت محیط زیست شهرستان ارومیه باشیم.

پیرو جلسه مورخ ۱۶ شهریور که با موضوع جمع‌آوری پسماندها و نخاله‌های ساختمانی کنار جاده‌های شهرستان ارومیه برگزار شد، ۷ بند مصوبه مشخص شد و دستگاه‌های متولی اجرای این مصوبات تعیین گردیدند. اجرای این طرح از روز شنبه، ۱۷ شهریور، در محور ارومیه-سرو آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

هدف اصلی این طرح پاک‌سازی حریم جاده‌ها از زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی است که به بهبود محیط زیست و سلامت عمومی کمک می‌کند. در جلسه مذکور، دستگاه‌های مسئول و متولی اجرای مصوبات شناسایی و تعیین شدند تا نظارت و مدیریت به‌طور مؤثر انجام شود. این طرح از تاریخ ۱۷ شهریور آغاز و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.

طرح ضربتی جمع‌آوری پسماندها و نخاله‌ها به منظور حفظ بهداشت و زیبایی جاده‌های شهرستان و جلوگیری از مشکلات زیست‌محیطی در حال اجراست. تمامی شهروندان نیز می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی و عدم رهاسازی زباله در حریم جاده‌ها به موفقیت این طرح کمک کنند.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×