» پیشخوان » اجرای عملیات روکش آسفالت محورهای مواصلاتی در مهاباد
پیشخوان - گفتگو - مهاباد
فرماندار ویژه مهاباد خبر داد:

اجرای عملیات روکش آسفالت محورهای مواصلاتی در مهاباد

آذر 12, 1402۴:۵۵ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 1 30

فرماندار ویژه مهاباد گفت: تاکنون زیرساخت ۶ کیلومتر از پروژه چهاربانده محور خروجی مهاباد - میاندوآب و محور ورودی مهاباد - سردشت در مرحله آسفالت قرار دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهارکرد: تاکنون زیرساخت چهار کیلومتر از پروژه چهاربانده محور خروجی مهاباد – میاندوآب و دو کیلومتر از محور ورودی مهاباد -سردشت در مرحله آسفالت قرار دارد.

وی تصریح کرد: طرح اجرای این دو پروژه در زمینه‌های آسفالت و کارای عمرانی تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

فرماندار ویژه مهاباد درباره اقدامات انجام شده در سایر محورهای این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر، پروژه چهاربانده کردن جاده مهاباد – ارومیه به مراحل پایانی خود رسیده است و تنها یک کیلومتر از این مسیر باقی‌مانده است که در دست اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه باعث بهبود و رفاه بیشتر مسافران و رانندگان در این جاده می‌شود گفت: با اجرایی شدن این پروژه  امنیت و سرعت تردد خودروها افزایش یافته و با تکمیل این بخش از پروژه، منطقه به یک محور حمل‌ونقل مؤثر تبدیل و به توسعه اقتصادی و اجتماعی آن منطقه کمک خواهد کرد.

عباسی ادامه داد: همچنین از محور سه‌راهی دارلک و سه‌راهی ترشکان تاکنون ۱۰ کیلومتر پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر ۴۰ درصد پروژه پیشروی دارد.

 عباسی اظهارکرد: با اتمام تمام پروژه‌هایی که در دست اجرا قرار دارند شاهد پیشرفت چشمگیری در زمینه روان‌شدن ترافیک ورودی و خروجی شهر خواهیم بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×