» اجتماعی » اخبار تعطیلی تعمدی جلسات شورا کذب محض است
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک - گفتگو
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه: ️

اخبار تعطیلی تعمدی جلسات شورا کذب محض است

آبان 30, 1402۲:۰۰ ب٫ظ 30

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اخبار تعطیلی تعمدی جلسات و تغییر نام پروژه تقاطع چهار سطحه آذربایجان شورا کذب محض است.

علی مصطفی‌زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به دنبال انتشار شایعات و اخبار غیرواقعی و نادرست در برخی از رسانه‌ها در مورد تعطیلی تعمدی جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: امورات و جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه بدون هیچ خللی و طبق روال عادی و قانونی خود پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: در چند روز اخیر دو نفر از اعضای شورای شهر به علت مرخصی (استراحت) پزشکی و دو عضو دیگر شورا (که کاملاً در چهارچوب قانون و مقررات است)، دو جلسه صحن شورای اسلامی شهر تشکیل نشده که این موضوع امری عادی بوده و که بارها نیز اتفاق افتاده است.

 تغییر نام پروژه تقاطع چهار سطحه آذربایجان کذب محض است

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شایعات و اخبار خلاف واقع مطرح شده در مورد تغییر نام تقاطع چهارسطحی “آذربایجان” افزود: موضوع تغییر نام تقاطع چهار سطحه آذربایجان از اساس کذب محض است و این موضوع به‌هیچ‌عنوان در جلسات شورا مطرح نشده است چرا که این پروژه فاخر، به نام آذربایجان نام‌گذاری گردیده و تغییر نام نیز نخواهد یافت.

مصطفی‌زاده از اصحاب رسانه خواست تا قبل از اطلاع کامل و دقیق از اخبار مطروحه در مورد مسائل مرتبط با شورای اسلامی شهر، از طریق مجرای رسمی و قانونی “ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر ارومیه” از صحت‌وسقم اخبار منتشره اطلاع حاصل کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×