» پیشخوان » اختصاص 200 میلیارد اعتبار برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز مهاباد
پیشخوان - مهاباد
فرماندار ویژه مهاباد خبر داد:

اختصاص 200 میلیارد اعتبار برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز مهاباد

شهریور 27, 1402۴:۵۶ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 60

فرماندار ویژه مهاباد از اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار برای ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌هایی مهاباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حر ف رک؛ حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ با بیان اینکه بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان مهاباد اختصاص شده است؛ اظهار کرد: اقدامات ضروری در جهت بهبود ایمنی محورهای اصلی با هماهنگی کارشناسان راهنمایی‌ورانندگی اجرا شده و تلاش می‌کنیم در سایر جاده‌های فرعی نیز این تدابیر به کار گرفته شود.

وی با اشاره به افزایش آمار تصادفات در جاده‌های استان؛ تصریح کرد: راهنمایی‌ورانندگی باید در آموزش‌های خود سخت‌گیری کند به‌ویژه در صدور گواهینامه هیچ ارفاقی نباید قائل شود.

فرماندار مهاباد اظهار کرد: اجرای اقدامات موردنیاز در سایر محورها باهدف کاهش تصادفات، بازدید از محور برهان، اجرای مصوبات، خط‌کشی در مسیر ورودی ارومیه و مهاباد، نصب نیوجرسی و تعریض جاده میاندوآب به مهاباد، توسط مقامات انجام شد.

وی بیان کرد: در طول یکسال گذشته چهار نقطه حادثه‌خیر محور مهاباد به بوکان با جمعی از مسئولان و کارشناسان عوامل پلیس راهور و راهداری شناسایی و اصلاح شده است.

عباسی با بیان اینکه، جاده برهان در سال جاری بیشترین آمار تصادفات مهاباد رو به خود اختصاص داده است؛ تصریح کرد: مسیر مهاباد به بوکان (جاده برهان) ۶۵ کیلومتر طول دارد که به دلیل وجود پیچ‌های خطرناک تردد اتوبوس و کامیون در ۸۰ درصد از این مسیر غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×