» اجتماعی » اختلاف خانوادگی چندین ساله در میاندوآب منجر به قتل شد
اجتماعی - پیشخوان - میاندوآب

اختلاف خانوادگی چندین ساله در میاندوآب منجر به قتل شد

شهریور 20, 1402۹:۵۴ ب٫ظ 40

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب از وقوع حادثه تیراندازی و قتل بر اثر اختلاف خانوادگی در این شهرستان خبر داد‌.

به گزارش حرف رک، جهانگیر مسعودی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب، اظهار کرد: شخصی به دلیل اختلافات خانوادگی چندین ساله اقدام به تیراندازی به سمت اعضای یک خانواده در این شهرستان کرد که منجر به قتل شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب افزود: در پی وقوع تیراندازی در یکی از محلات میاندوآب، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه علت تیراندازی و وقوع این حادثه اختلاف خانوادگی بوده است، گفت: جزئیات و تعداد کشته‌ها که از اعضای یک خانواده نیز بوده‌اند، متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

هم چنین بر اساس آخرین اخبار و گزارش‌های دریافتی از مراجع ذی‌ربط، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته و جزئیات این حادثه که عصر امروز به وقوع پیوسته است، متعاقباً پس از تکمیل پرونده و تحقیقات منتشر می‌شود.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×