» اجتماعی » اختلاف ملکی منجر به قتل شد
اجتماعی - پیشخوان - میاندوآب
در یکی از روستاهای میاندوآب؛

اختلاف ملکی منجر به قتل شد

مهر 18, 1403۳:۵۸ ب٫ظ 10

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از وقوع قتل یک جوان به دلیل اختلافات ملکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، فخرالدین رستم پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان میاندوآب رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی محل و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با حضور مأموران انتظامی و بررسی حادثه قتل توسط عوامل انتظامی پاسگاه محل و پلیس آگاهی در محل شخص شد که ضارب یک فرد ۲۲ ساله و از اقوام مقتول بوده است.
وی گفت: بر اساس بررسی‌های انجام‌گرفته فرد مقتول به دلیل اختلاف ملکی و جروبحث در محل سکونت خود با سلاح سرد چاقو از ناحیه قفسه سینه مجروح و مورد ضرب قرار گرفته است.
رستم پور تصریح کرد: متأسفانه مقتول ۲۲ ساله بر اثر جراحات وارده و خونریزی زیاد در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) فوت نموده است.
فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه سلاح سرد چاقو متعلق به قاتل در محل جرم کشف شد، اظهار کرد: فرد قاتل هم کمتر از ۲ ساعت از وقوع قتل توسط مأمورین انتظامی شهرستان دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شده است.
وی افزود: طرفین حادثه از مدتی قبل با هم اختلاف ملکی داشته و همین امر موجب نزاع، ضرب و شتم و حادثه تلخ قتل شده است.
رستم پور افزود: پلیس از طریق تلفن و پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به‌ویژه در زمینه کالای قاچاق، آلودگی صوتی و مزاحمین خیابانی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×