» اخبار استان » اساتید بسیجی دانشجویان استکبارستیز تربیت می‌کنند
اخبار استان - پیشخوان
مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی:

اساتید بسیجی دانشجویان استکبارستیز تربیت می‌کنند

آبان 30, 1402۱۰:۵۲ ب٫ظ 40

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی می‌گوید اساتید بسیجی باید دانشجویان را در راستای اهداف انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی تربیت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف رک، هم‌زمان با هفته بسیج نشست بصیرتی بسیج اساتید آذربایجان غربی در سالن پژوهشکده پردیس شهر دانشگاه ارومیه برگزار شد.

حسین حیدری مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در حاشیه این نشست با تأکید بر اینکه بسیج اساتید این ظرفیت را برای استادان دانشگاه جهت ارتقای فرهنگ اسلامی و انقلابی در کنار فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم کرده است به خبرنگار حرف رک گفت: اساتید باید نقش پیشرو و الگو در جامعه داشته باشند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی افزود: اساتید بسیجی در فضای تربیتی دانشگاه‌ها نقش مهم و حیاتی دارند.

وی با بیان اینکه اساتید بسیجی باید در راستای اهداف انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی دانشجویان را تربیت کنند تصریح کرد: اساتید بسیجی باید با استفاده از روش‌های نوین و جذاب آموزشی دانشجویان را به مطالعه و تحقیق در زمین‌های استراتژیک و ملی تشویق کنند.

حسین حیدری در ادامه گفت: اساتید بسیجی باید با حضور فعال در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها، محیط دانشگاه را از تأثیرات منفی فرهنگ غربی و تفرقه‌افکنی دشمنان محافظت کنند.

مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان غربی همچنین به نقش محوری اساتید بسیجی در ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین خود و دیگر اعضای بسیج اشاره کرد و افزود: اساتید ما باید از ایجاد وحدت و انسجام دانشگاه‌ها در خدمت به ملت و نظام اسلامی اطمینان حاصل کنند.

وی همچنین به سازمان‌دهی برنامه‌های متنوع در هفته بسیج برای اساتید اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌ها و گفتگوهای تخصصی با حضور مسئولین و متخصصان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و مراسم تجلیل و تقدیر از اساتید بسیجی برتر و فعال در سطح استان و کشور از شاخص‌ترین برنامه‌های ما در طول این هفته است.

برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مهارتی، پژوهشی، اخلاقی و انقلابی، برگزاری بازدیدها و سفرهای آموزشی و تفریحی از مکان‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و انقلابی و برگزاری نمایشگاه‌ها و بخشنامه‌هایی از دستاوردها و فعالیت‌های اساتید بسیجی در زمینه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اساتید دانشگاه‌های سراسر استان آذربایجان غربی در طول هفته بسیج است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×