» پیشخوان » استاندار آینده باید برنامه تحولی داشته باشد
پیشخوان - سیاسی - میاندوآب
عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی:

استاندار آینده باید برنامه تحولی داشته باشد

مهر 20, 1403۹:۲۵ ق٫ظ 00

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: استاندار قوی و کارآمد آن است که مردمی بوده و بتواند در منطقه تحولات گسترده‌ای ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد میرزایی با اشاره به اهمیت موضوع انتخاب استاندار آذربایجان غربی و بیان شاخصه‌های استاندار قوی و کارآمد، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های استاندار قوی و کارآمد آن است که دارای تجربه و تحصیلات عالیه دانشگاهی بوده و نیز دارای تعهد و تخصص باشد.

 عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی افزود: استاندار قوی و کارآمد آن است که مردمی بوده و بتواند در منطقه تحولات گسترده‌ای ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه استاندار قوی و کارآمد آن است که افق دید روشن و بالا داشته باشد، گفت: استاندار قوی و کارآمد باید دارای قدرت تعامل خوب با مردم و مدیران در عرصه‌های مختلف باشد.

 میرزایی با بیان اینکه استاندار باید بومی بوده و ادوار گذشته را رصد کرده و با سایر مسئولان دست‌به‌دست هم داده و برای ایجاد تحول قدم بردارد، تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم طرح جدیدی ایجاد کنیم؛ بلکه تلاش می‌کنیم که طرح‌های معوق را به سرانجام برسانیم و عملیاتی کنیم و یکی از انتظاراتی هم که از استاندار آینده داریم این است که به مطالبات به‌ویژه مطالبات معوق در منطقه گوش فرا داده و برای تحقق آنها تلاش کند.

نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در همین اواخر آسفالت‌ریزی چند روستا سبب خوشحالی مردم شده بود، اظهار کرد: همین کار کوچک باید خیلی‌وقت‌پیش انجام می‌شد و مردم را نسبت به نظام و انقلاب خوش‌بین می‌کردند نه اینکه سبب ناامیدی مردم شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با بیان اینکه ما منکر زحمات قبلی نبوده و هرکس هم به اندازه توان خویش از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده است، افزود: باید اقدامات اساسی در راستای اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد در منطقه انجام می‌گرفت و از پتانسیل‌های که در منطقه داریم به نحو احسن استفاده می‌شد.

 وی گفت: در حالی‌ که معادن غنی زیادی از جمله طلا و زغال‌سنگ در منطقه داریم و بزرگ‌ترین معدن طلای خاورمیانه نیز در تکاب واقع است؛ ولی هنوز نتوانستیم از آن بهره‌مند شویم.

 میرزایی با تأکید بر اینکه در منطقه ما ظرفیت خوبی وجود دارد، اظهار کرد: ایران هارت لند خاورمیانه است و به نظر بنده هارت لند ایران نیز این منطقه بوده که مورد غفلت واقع شده است؛ ولی امروز ما نمایندگان مجلس با دست‌به‌دست هم دادن در تلاش هستیم و امیدواریم با تحولات گسترده؛ مطالبات مردم را پیگیری کرده و آنها را تحقق بخشیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×