» اجتماعی » استکبار دم از حقوق بشر می‌زند
امام جمعه موقت
اجتماعی - اخبار استان - پلدشت
امام‌جمعه موقت پلدشت:

استکبار دم از حقوق بشر می‌زند

آبان 4, 1403۴:۴۲ ب٫ظ 00

امام‌جمعه موقت پلدشت گفت: شورای امنیت بی‌خاصیت و برخی از کشورها که خود ناقض حقوق بشر هستند دم از حقوق بشر می‌زنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» به نقل از پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام میرزا قربان بابایی با اشاره به غفلت گفت: غفلت دشمن اصلی انسان‌ها است و پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند؛ در هر شرایطی باید کنار هم باشیم و همدیگر را پشتیبانی و حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: امروزه در گوشه‌ای از جهان هزاران نفر کشته می‌شوند و مردم به آن بی‌توجه شده‌اند.

وی اظهار کرد: در مواجه با ظلم نباید بی‌توجه باشیم و همیشه پشتیبان مظلوم باشم؛ این اقدام متعلق به مکان و زمان خاصی نیست.

امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: اگر در برابر ظالم ساکت باشیم در واقع خود ما آن ظلم را انجام داده‌ایم و شریک در ظلم هستیم؛ کسی که ظلم می‌کند، کسی که به

ظالم کمک می‌کند و کسی که سکوت می‌کند هر سه ظالم هستند.

بابایی با اشاره به مشکل آب شرب پلدشت گفت: آب آشامیدنی یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان است و همه مردم آب را به‌صورت دبه‌ای خریداری می‌کنند، این در شأن مردم منطقه آزاد نیست.

وی با اشاره به عدم تکمیل جاده پلدشت به مرگبار تصریح کرد: جاده پلدشت به مرگبار به راه بی‌پایان معروف شده است، صبرکردن درست است؛ ولی نه در این حد، بالغ بر یک دهه است که جاده ۲۵ کیلومتری پلدشت به مرگنلر به اتمام نرسیده است، امیدواریم با حمایت مدیرعامل منطقه آزاد ماکو به اتمام برسد.

امام‌جمعه موقت پلدشت ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی افزود: بسیج لشکر مخلص خداست، در هرجایی نیاز باشد بسیج وارد عمل می‌شود.

وی با اشاره به جنایت بی‌سابقه رژیم غاصب اظهار کرد: قریب به ۵۰ هزار نفر که بیش از ۱۰ هزار نفر آن کودک هستند به دست رژیم غاصب به شهادت رسیده است.

بابایی گفت: رژیم کودکش با همراهی دوستان همیشگی خود از قبیل آمریکا و انگلیس دست به چنین جنایاتی می‌زند.

وی با اشاره به سکوت محض برخی از کشورهای اسلامی تصریح کرد: شورای امنیت بی‌خاصیت و برخی از کشورها که خود ناقض حقوق بشر هستند دم از حقوق بشر می‌زنند.

امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: بالغ بر ۵۰۰ هواپیمای جنگی به همراه بمب‌های سنگ‌شکن و تجهیزات کامل در اختیار رژیم کودکش قرار داده است و شورای امنیت در سکوت به سر می‌برد و اقدامی انجام نمی‌دهند، آیا چنین افرادی را می‌توان انسان نامید.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در لبنان خوی وحشی‌گری این رژیم را به همه مردم جهان نشان داد، تصریح کرد: سکوت و بی‌تفاوتی دولت‌های جهان خصوصاً دولت‌های اسلامی در مقابل این گونه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نقض آشکار قوانین بین‌المللی در کشتن غیرنظامیان سبب شده که این رژیم وحشی این‌گونه دست به جنایت بزند.

امام‌جمعه موقت پلدشت با بیان اینکه این جنایات نشان از زبونی و ناکامی او در محاصره غزه و حمله به لبنان است، افزود: هدف آنان ازبین‌بردن محور مقاومت است ولی نمی‌دانند این جریان عظیم با شهادت بیش از گذشته قوی و مستحکم‌تر به راه خود ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: خوی حیوانی، استکبار جهانی و آمریکا را به درجه‌ای رسانده که به حمایت از کشتار زنان و کودکان غزه و ملت فلسطین رأی می‌دهند و صدای مردم مظلوم غزه را نادیده می‌گیرند.

امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: ملت فلسطین و لبنان شجاعانه و با ابتکار و اتکا به توانایی‌های خود قطعاً در این مسیر به پیروزی می‌رسند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×