» پیشخوان » اصحاب رسانه فرماندهان جنگ نرم هستند
پیشخوان - فرهنگی - نقده
فرمانده سپاه نقده:

اصحاب رسانه فرماندهان جنگ نرم هستند

آبان 30, 1402۴:۲۸ ب٫ظ 70

فرمانده سپاه شهرستان نقده گفت : اصحاب رسانه فرماندهان جنگ نرم هستید، مدیریت، هدایت باورها، دیدگاه‌ها و تفکرات توسط شما انجام می‌شود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از سولدوزسسی، سید جاوید مرتضوی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نقده، در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های فعالین رسانه اظهار کرد: شما اصحاب رسانه فرماندهان جنگ نرم هستید و مدیریت، هدایت باورها، دیدگاه‌ها و تفکرات جامعه توسط شما انجام می‌شود و با تلاش‌های شما ثابت می‌شود که زمان، زمان رسانه است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نقده در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج تصریح کرد: برنامه‌های امسال را با محوریت بسیج و امید ملت ایران با هدف اعتلای بسیج و تبیین مجاهدت‌های بسیجیان در طول عمر ۴۴ساله بسیج وباز آفرینی نقش بسبج در عرصه‌های مختلف و بزنگاه‌های متعدد انقلاب اسلامی شروع خواهیم کرد.

وی گفت: برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان نقده در پنج محور اصلی، ۹۸عنوان و ۱۹۵ ریز برنامه تدوین شده و در طول هفته بسیج در سطح محلات، مساجد، پایگاه‌های مقاومت، مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات با مشارکت گسترده مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

مرتضوی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های شاخص و مهم در طول هفته بسیج، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در سالن ورزشی ۹دی سپاه، غبارروبی مزار شهدا، اجتماع بزرگ یک هزار و ۵۰۰ نفری بسیجیان، راس ۱۰ صبح در حسینیه‌ها و پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین برپایی نمایشگاه‌های بزرگ دستاوردهای ۴۴ساله بسیج در محل خیابان شهید علمی دو، اعزام ۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، برگزاری مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان در طول هفته بسیج، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدای بسیج، اجرای برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی از فلکه مادر تا هفت چشمه، رزمایش نذر خون به یاد شهدای بسیج در طول هفته با مشارکت آحاد مختلف بسیج،اکران فیلم در لباس سربازی در مساجد و حسینیه‌ها در طول هفته بسیج، افتتاحیه پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه از دیگر برنامه‌های شاخص در هفته بسیج در شهرستان نقده است.

مرتضوی در خاتمه گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران باید برنامه‌های تاثیرگذار هفته بسیج را پررنگتر پوشش دهند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×