» اجتماعی » اعزام ناوگان اتوبوسی ارومیه به مرز تمرچین برای بازگشت زائران اربعین
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
 رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خبر داد:

اعزام ناوگان اتوبوسی ارومیه به مرز تمرچین برای بازگشت زائران اربعین

شهریور 14, 1402۱۰:۰۰ ق٫ظ 20

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: تعداد ۱۲۵ دستگاه ون و مینی‌بوس از تاریخ 27 شهریور در مرز تمرچین مستقر و در حال ارائه خدمات حمل‌ونقل به زائران اربعین حسینی از پارکینگ‌های معین شده به سمت پایانه مرزی و بالعکس است.

ناصر سعیدآبادی در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: تعداد ۱۲۵ دستگاه ون و مینی‌بوس از مورخه 27 شهریور در مرز تمرچین مستقر و در حال ارائه خدمات حمل‌ونقل به زائران اربعین حسینی از پارکینگ‌های معین شده به سمت پایانه مرزی و بالعکس است.

وی تصریح کرد: به‌غیراز فعالیت این ناوگان تعداد ۵۰ دستگاه مینی‌بوس نیز در محل‌های مشخص به‌صورت آماده‌باش استقرار یافتند و با افزایش تردد زائرین این ناوگان سریعاً وارد چرخه خدمات می‌شوند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه تصریح کرد: به‌منظور خدمات مطلوب و شایسته به زائران دو تیم پشتیبانی و نظارتی با دو دستگاه گشت بازرسی وظیفه رصد شبانه‌روزی فعالیت ناوگان مستقر را عهده دارند و همچنین یک دستگاه مینی‌بوس به‌عنوان خودروی امداد فنی تخصیص و با دو نفر تکنسین مکانیکی به‌صورت تمام‌وقت به ناوگانی که دچار مشکل فنی می‌شوند خدمات فنی رایگان ارائه می‌دهند.

وی ضمن قدردانی از زحمات تمام رانندگان فعال عرصه حمل‌ونقل زائرین اربعین حسینی در مرزهای هشت‌گانه گفت: باتوجه‌به اینکه پیک برگشت زائرین از 13 شهریور شروع شده و تا چند روز بعد از اربعین نیز ادامه خواهد داشت؛ لذا لازم است رانندگان ناوگان حمل‌ونقل مستقر در راستای خدمات‌دهی و به‌صورت شبانه‌روزی اقدام کنند.

سعیدآبادی بیان کرد: چنانچه ناوگان استقراریافته فعال و آماده‌باش کفاف ترددها را نکند سریعاً از ناوگان آماده‌باش شهرهای هم‌جوار که قبلاً مشخص و مورد هماهنگی قرار گرفته استفاده و به مرز تمرچین اعزام می‌شوند کوچک‌ترین خللی در امر خدمات حمل‌ونقل در مرز مذکور پیش نیاید .

وی با اشاره به ناوگان اعزامی برای فعالیت در مرز مهران بیان کرد: از 31 مرداد نیز تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس ملکی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مستمر شهرداری ارومیه با یک دستگاه امداد اتوبوس و خودروی نظارتی و به همراه عوامل فنی و پشتیبانی به مرز مهران اعزام شده‌اند و شبانه‌روز در این مرز هم به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات‌دهی می‌نمایند و تا پایان ترددهای مرزی پیاده‌روی اربعین این ناوگان در مهران مستقر و فعالیت تمام‌وقت خواهند داشت

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×