» اخبار استان » بوکان » افتتاح نمایشگاه نقاشی سکالا‌ در بوکان
بوکان
بوکان
در بوکان رخ داد؛

افتتاح نمایشگاه نقاشی سکالا‌ در بوکان

آذر 11, 1402۵:۴۷ ب٫ظ 70

با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان شهرستانی نمایشگاه .نقاشی سکالا در گالری سردار سلیمانی بوکان افتتاح شد

به گزارش حرف رک به نقل از بوکان‌هه‌وال؛ صبح امروز شنبه ۱۰ آذرماه و با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان نمایشگاه نقاشی سکالا در گالری سردار شهید قاسم سلیمانی افتتاح شد.

در حاشیه این نمایشگاه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان در گفتگو با خبرنگار بوکان هه‌وال گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۵ تابلوی نقاشی از خانم رویا کریم‌پور در دید علاقه‌مندان به این هنر قرار گرفته است.

رضا عباسی افزود: موضوع تابلوهای این نمایشگاه مفهومی و معناگرا هستند که می‌تواند موضوع خوبی برای بازدید علاقه‌مندان در این حوزه باشد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه همه‌روزه و به مدت یک هفته صبح و بعدازظهر پذیرای علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

عباسی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گالری شهید سلیمانی از ابتدای سال جاری تا امروز از شش نمایشگاه مختلف در عرصه‌های نقاشی، عکاسی، خطاطی و کتاب میزبانی کرده است.

وی تصریح کرد: جدای از این همکاری با هنرمندان در راستای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سطح شهرستان و حتی خارج از کشور، اعزام گروه نمایش به جشنواره‌های برون‌مرزی و داخلی، میزبانی از دومین فستیوال اتودهای نمایشی از دیگر اقدامات این اداره در سال جاری بوده است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان افزود: تلاش برای برگزاری یادواره اسطوره‌ها و چهره‌های ماندگار شهرستان و تلاش برای برگزاری جشنواره کاریکاتور کشور از دیگر اقدامات ما در سال جاری می‌باشد که امید است با همکاری دیگر ارگان‌ها بتوانیم این دو مهم را اجرای کنیم

رضا عباسی اکران فیلم‌های روز سینمای ایران را در بوکان بعد از ۳ دهه از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد و گفت: هم اکنون شاهد استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان به هنر هفتم در سینمای اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان هستیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×