» اجتماعی » افزایش ۴۳ درصدی کرایه تاکسی در ارومیه
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک - گفتگو
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه مطرح کرد:

افزایش ۴۳ درصدی کرایه تاکسی در ارومیه

فروردین 30, 1403۰:۰۵ ق٫ظ 80

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: از ۲۵ فرودین سال جاری کرایه تاکسی‌ها در این شهر حدود ۴۳ درصد افزایش یافته است.

فخرالدین معصوم‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، از افزایش کرایه تاکسی‌ها در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: از ۲۵ فرودین سال جاری کرایه تاکسی‌ها در این شهر حدود ۴۳ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای مستقیم از سه هزار و ۵۰۰ تومان به پنج هزار تومان افزایش پیدا کرده و هر تاکسیرانی که از این نرخ مصوب بیشتر دریافت کند متخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند تخلفات رانندگان تاکسی‌ها را که کد فعالیت آنان روی شیشه خودرو درج شده است را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند تا در اولین فرصت به گزارشات آنان رسیدگی شود.

وی در ادامه از افزایش نرخ ۳۵ درصدی کرایه اتوبوس درون‌ شهری در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: نرخ اتوبوس شهری در ارومیه با کارت الکترونیکی که پیش از این دو هزار و ۷۵۰ تومان بود به سه هزار و ۵۴۲ تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: رانندگان اتوبوس‌های درون شهری حق دریافت پول نقد را ندارند و در صورتی که مسافر کارت الکترونیکی نداشته باشد می‌تواند از راننده درخواست کارت الکترونیکی کرده و از پرداخت پول نقد خودداری کند.

معصوم‌زاده با اشاره به تعداد اتوبوس‌های درون‌ شهری فعال در ارومیه گفت: در حال حاضر در ارومیه ۱۸۵ دستگاه اتوبوس شخصی و ۶۳ اتوبوس ملکی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: همچنین چهار هزار تاکسی در سطح شهر فعالیت دارند که امسال مقرر شده است که با پرداخت تسهیلات کم‌بهره به رانندگان اقدام به بهسازی و نوسازی خودروهایشان بکنند.

معصوم‌زاده در پایان بیان کرد: تلفن گویای شبانه‌روزی ۱۳۷ سازمان حمل‌و‌نقل بار مسافر شهر ارومیه همواره آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان در این شهر است.

به گزارش حرف رک؛ در استان آذربایجان‌غربی، ارومیه با ۹۰۰ هزار نفر جمعیت و حدود ۱۱ هکتار وسعت پرجمعیت‌ترین ‌و بزرگ‌ترین شهر محسوب می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×