» اجتماعی » امام حسین (ع) تنها الگو برای برادری و آزادی است
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان

امام حسین (ع) تنها الگو برای برادری و آزادی است

شهریور 15, 1402۱۲:۲۳ ب٫ظ 20

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروز نه‌تنها مسلمانان حتی مسیحیان، یهودیان و همه آزاداندیشان بر این باور و دیدگاه رسیده‌اند که امام حسین (ع) تنها الگویی می‌تواند باشد که برای همه درس آزادی، برادری و برابری بدهد.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک، حجت‌الاسلام میثم فیاضی امروز در مراسم دلدادگان اربعین که در روستاها منطقه برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین حسینی، یکی از شعائر اساسی سیاسی و مدنی در بستر مکتب محمدی برای بیداری اسلامی و نجات بشریت است که تا هنوز هیچ شخصی، دولتی و حتی دینی نتوانسته حدود بیست میلیون جمعیت را از سرتاسر جهان و فراتر از وابستگی‌های نژادی و گرایشی بر محور واحد به گردش درآورد.

وی تصریح کرد: امروز نه‌تنها مسلمانان حتی مسیحیان، یهودیان و همه آزاداندیشان بر این باور و دیدگاه رسیده‌اند که امام حسین (ع) تنها الگویی می‌تواند باشد که برای همه درس آزادی، برادری و برابری بدهد و بدون هیچ ملاحظه گرایشی، نجات انسانیت را صدا بزند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خطاب به دلدادگان حسینی بیان کرد: شما دلدادگان حسینی، جامانده نیستید، جامانده از زیارت اربعین کسی است که سر امام حسین (ع) را برید.

وی خاطرنشان کرد: جامانده از زیارت اربعین کسی است مراسم عزاداری امام حسین (ع) را به سخره گرفته است

فیاضی زیارت امام حسین (ع) را دارای ثواب بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: خدمت به زائران سیدالشهدا برکات و ثواب غیر قابل وصفی دارد.

وی با اشاره به روایتی از امام معصوم افزود: هر قدمی که برای زیارت امام حسین (ع) برداشته شود ثواب حج را دارد.

فیاضی بیان کرد: اجتماع بزرگ اربعین با وجود تبلیغات گمراه‌کننده دشمنان و ایادی آنها در حال برگزاری است و در سال‌های آینده به اوج خود خواهد رسید.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×