» اجتماعی » امام خمینی (ره) شخصیتی ماندگار در تاریخ است
اجتماعی - پیشخوان - مهاباد
نماینده ولی‌فقیه در سپاه مهاباد:

امام خمینی (ره) شخصیتی ماندگار در تاریخ است

خرداد 17, 1403۷:۴۸ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 30

نماینده ولی‌فقیه در سپاه مهاباد با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی ماندگار در تاریخ است گفت: امام خمینی (ره) یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ ایران بودند که علاوه بر فقه اصولی،فیلسوف، عارف معلم اخلاق بودند همچنین به‌عنوان یک ادیب و شاعر نیز شناخته می‌شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حجت‌الاسلام علی سید نظری در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هالان-۲۴ ضمن عرض تسلیت به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلابی جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ ایران بودند که علاوه بر فقه اصولی،فیلسوف، عارف و معلم اخلاق بودند همچنین به‌عنوان یک ادیب و شاعر نیز شناخته می‌شدند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) رهبری عادل و فداکاری بودند با مردم صادقانه و دلسوزانه سخن می‌گفتند طوری که همه آحاد جامعه کلام و سخن امام را اولویت می‌دانستند امام خمینی (ره) با لطافت و محبت، همانند خانواده خود با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام ارتباط برقرار می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه مهاباد در ادامه با اشاره به تحولی که امام خمینی (ره) در جامعه ایران ایجاد کرده بود اظهار کرد: مهم‌ترین تحولی که در وجود اقشار مختلف جامعه به وجود آوردند ازجمله ایمان و امید به خداوند متعال و همچنین بیداری مردم، و از همه مهم‌تر تبدیل مسئله فلسطین به موضوع اول جهان اسلام بود و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان “روز قدس” نام‌گذاری کرد.

سید نظری افزود: برای دفاع از حقانیت مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین در مقابل ظلم و ستم رژیم خبیث صهیونیستی که از حمایت دنیای غرب برخوردار است ایستاد و به جهان ثابت کرد که رژیم کودک کش و جنایت‌کار صهیونیستی از این کار خود پشیمان خواهد شد.

علی سید نظری با اشاره به دیدار شهید مطهری و امام خمینی (ره) اظهار کرد: بنا به گفته شهید مطهری در شخصیت امام چهار نوع ایمان ازجمله ایمان به هدف، ایمان به خدا، ایمان به راه، ایمان به مردم ایران به عینه مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب جهان است بزرگ‌ترین میراث امام به ایران همین انقلاب اسلامی بود و مردم ایران بایستی از این انقلاب نگهبانی کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×