» اجتماعی » امتحانات دانش‌آموزان طبق روال معمول برگزاری می‌شود
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

امتحانات دانش‌آموزان طبق روال معمول برگزاری می‌شود

اردیبهشت 31, 1403۱۰:۳۳ ق٫ظ 100

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی از برگزاری امتحانات مدارس طبق روال معمول خبر داد.

علی مطهری با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و شهادت ایشان و همرانشان ضمن عرض تسلیت اظهار کرد: تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر لغو شدن امتحانات در استان آذربایجان غربی از سوی وزارت آموزش‌وپرورش کشور صادر نشده است.

مطهری با بیان اینکه تصمیمات لغو یا برگزاری امتحانات به‌صورت کشوری است و بایستی از وزارت کشور این اطلاعیه‌ای صادر شود خاطرنشان کرد: امروز تمامی آزمون‌های مدارس برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آذربایجان غربی افزود: باتوجه‌به برگزاری امتحانان دانش‌آموزان در مدارس طی امروز درباره سایر آزمون‌ها در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مطهری با اشاره به کارت‌های ورود به جلسه دانش‌آموزان عنوان کرد: تمام دانش‌آموزان کارت‌های ورود به جلسه امتحانات خود را دریافت کرده‌اند اگر فردی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده می‌تواند با مراجعه به اداره آموزش‌وپرورش کارت ورد به جلسه خود را درست کند.

بر اساس گزارش‌های اخیر، دانش‌آموزانی که قصد شرکت در امتحانات نهایی را دارند، می‌توانند از طریق وبگاه‌های رسمی مانند my.medu.ir و dana.medu.ir یا به‌صورت حضوری در مدارس و حوزه‌های امتحانی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند بااین‌حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی دانش‌آموزان با مشکلاتی در فرآیند دریافت کارت مواجه شده بودند.

به نظر می‌رسد که این اخلال‌ها به دلیل حجم بالای مراجعات به سامانه و نبود زیرساخت‌های فنی کافی برای پاسخگویی به این تقاضاها است این مسئله می‌تواند استرس و نگرانی دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها را در آستانه امتحانات افزایش دهد. بااین‌حال، مسئولان آموزش‌وپرورش اطمینان داده‌اند که هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن کارت از امتحانات محروم نخواهد شد و درصورتی‌که دانش‌آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند، می‌تواند با ارائه شناسنامه یا کارت ملی به مدرسه محل تحصیل مراجعه کرده و نشانی حوزه امتحانی را دریافت کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×